Przetargi.pl
usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Projektu Przebudowa i wyposażenie Bloku Operacyjnego oraz przebudowa ZOL na Oddział Intensywnej Opieki Medycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie wraz z modernizacją dźwigów osobowych

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Żeromskiego 28
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3883828 , fax. 041 3883877
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Żeromskiego 28 28
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3883828, fax. 041 3883877
    REGON: 00030429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Projektu Przebudowa i wyposażenie Bloku Operacyjnego oraz przebudowa ZOL na Oddział Intensywnej Opieki Medycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie wraz z modernizacją dźwigów osobowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Projektu Przebudowa i wyposażenie Bloku Operacyjnego oraz przebudowa ZOL na Oddział Intensywnej Opieki Medycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie wraz z modernizacją dźwigów osobowych , który jest współfinansowany ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania; d) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalatorskiej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na termin składania ofert na kwotę minimum 1.000 000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia. 1.1 Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 us.1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 2.1 Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3: - uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego - branża budowlana, - uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna, - uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego - branża instalacyjna. 2.2 Wykazu wykonanych i zakończonych usług ( w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) w tym co najmniej dwóch nadzorów inwestorskich budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż osiem milionów złotych ( 8 000 000,00 PLN) . Należy załączyć dokumenty wartość, daty i miejsca wykonywania usług oraz potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 3.1 Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia na termin składania ofert na kwotę minimum 1.000 000 PLN. 4. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy. 4.1 Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ. 4.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub potwierdzone notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U Nr 87 poz. 605 ze zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach