Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji Członka Rady Inwestycyjnej, dla projektu „Inkubator Innowacyjności 4.0, dla potrzeb Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-064 Bydgoszcz, Chodkiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 419 100 , fax. 523 608 206
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
    Chodkiewicza 30
    85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 419 100, fax. 523 608 206
    REGON: 34005769500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji Członka Rady Inwestycyjnej, dla projektu „Inkubator Innowacyjności 4.0, dla potrzeb Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta zewnętrznego, jako Członka Rady Inwestycyjnej - przedstawiciela sektora gospodarczego w ramach realizacji projektu „Inkubator Innowacyjności 4.0”, współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4), umowa nr MNiSW/2020/347/DlR o dofinansowanie zawarta między Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. 2) Ekspert - członek Rady Inwestycyjnej ds. prawnych Do zadań eksperta należeć będą w szczególności: a) realizacja prac związanych z zarządzaniem portfelem technologii, b) merytoryczne wsparcie zespołów naukowych realizujących granty przedwdrożeniowe w zakresie prawnym, c) udział w posiedzeniach Rady Inwestycyjnej, d) doradztwo w zakresie prawidłowego przebiegu działań przewidzianych w przedmiotowym Projekcie, e) ocena merytoryczna wniosków na granty przedwdrożeniowe oraz efektów grantów przedwdrożeniowych po ich zakończeniu, f) analiza i weryfikacja dokumentacji technologicznej dla poszczególnych grantów przedwdrożeniowych, g) weryfikacja opinii o innowacyjności oraz analiz wymogów prawnych/stanu prawnego. Czas pracy eksperta wynosi: 16 roboczogodzin/mies, w tym udział w minimum 26 zebraniach Rady Inwestycyjnej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73200000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć ORYGINAŁ lub kopię poświadczoną notarialnie pełnomocnictwa udzielonego osobie podpisującej ofertę przez osobę prawnie upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Formularz ofertowy musi być zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem stanowiącym załącznik nr 1. 2. Jeżeli dotyczy: dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 3. WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu terytorialnego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolności technicznej lub zawodowej powinien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia – załącznik nr 3). Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór – załącznik nr 2) oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 8) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach