Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji Asystenta koordynatora projektu

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji Asystenta koordynatora projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Asystenta koordynatora projektu: Wiedza to podstawa - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich podstawówek w latach 2009-2011 (Nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-14-170/08-00) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 8 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 13 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 19 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 20 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 21 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 23 w Radomiu, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 25 w Radomiu, w Zespole Szkół nr 1 w Radomiu. Zamówienia podzielone jest na 12 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 EUR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) Posiadają wykształcenie co najmniej średnie; b) Znają specyfikę kształcenia szkół podstawowych, która jest niezbędna do podejmowania decyzji w sprawach związanych z rekrutacją uczestników - kwalifikowanie uczniów do poszczególnych rodzajów zajęć; c) Posiadają umiejętność obsługi komputera, w tym również pakietu MS Office; d) Znają zasady i procedury realizacji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; e) Posiadają zdolności organizacyjne; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie XI SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika nr 1; 2. Kwestionariusz osobowy z oświadczeniem - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika nr 2; 3. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz znajomości obsługi pakietu MS Office - w formie załącznika nr 3; 4. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - w formie załącznika nr 4; 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - w formie załącznika nr 5; 6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - w formie załącznika nr 6; Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 1. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - w formie załącznika nr 7; 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 8;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach