Przetargi.pl
Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi parkowania i przechowywania pojazdów i ich części w podziale na 8 nw. zadań: Zadanie nr 1 - KPP Tarnowskie Góry adres: ul. Bytomska 6, 42-600 Tarnowskie Góry Zadanie nr 2 - KPP Mikołów adres: ul. Rymera 1, 43-190 Mikołów Zadanie nr 3 - KPP Wodzisław Śląski adres: ul. Kokoszycka 180B, 44-313 Wodzisław Śląski Zadanie nr 4 - KMP Rybnik adres: Pl. Armii Krajowej 5, 44-200 Rybnik Zadanie nr 5 - KMP Zabrze adres: ul. 1-go Maja 10, 41-800 Zabrze Zadanie nr 6 - KMP Żory adres: ul. Wodzisławska 3, 44-240 Żory Zadanie nr 7 - KMP Bytom adres: ul. Powstańców Śląskich 74, 41-902 Bytom Zadanie nr 8 - KMP Częstochowa adres: ul. Popiełuszki 5, 42-200 Częstochowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t oraz powyżej 3,5 t i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostki określone w poszczególnych zadaniach lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 3. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach dla danego zadania przez ilości wynikające z załącznika nr 4. Jeżeli wyliczona kwota będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla tego zadania. 4. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 5. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku wystawiania faktur za okres krótszy niż pełny miesiąc przyjęcie rozwiązania dla niego korzystniejszego wg. stawki dziennej lub ryczałtu miesięcznego,np. przyjęcie ryczałtu miesięcznego jeżeli z wyliczenia wynika że ilość dni razy stawka dzienna przewyższa kwotę miesięcznego ryczałtu. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres robót, jaki będzie realizował przy ich udziale. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego(np. konsorcjum) Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z Wykonawców występujących wspólnie. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji dla każdego zadania wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach