Przetargi.pl
Usługa organizacji wyjazdu studyjnego do Holandii w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wyjazdu studyjnego do Holandii w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji zagranicznego wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej. W ramach usługi Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji wyjazdu studyjnego do Utrechtu w Holandii w dniach od 06.06.2011 r. do 11.06.2011 r. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia 3 noclegów w dniach od 07 do 10 czerwca wraz ze śniadaniem dla 20 osób w pokojach dwuosobowych z własną łazienką (10 pokoi), w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **. Hotel musi być położony w granicach miasta Utrecht. 2. Zapewnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej w miejscu zakwaterowania uczestników w dniach od 07 do 09 czerwca 2011 r. w godzinach od ok. 15.00 do ok. 20.00 bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Maksymalny czas wykorzystywania sali wyniesie 5 godzin. Sala musi pomieścić 22 osoby i posiadać warunki do podania poczęstunku (przerwy kawowej). Sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, nootebook, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka, flipchart oraz odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla uczestników spotkania (krzesła, stoły dla 22 osób). Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy podane godziny udostępnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej mogą ulec przesunięciu. 3. Zapewnienie w pełni dyspozycyjnego środka transportu wraz z kierowcą dla uczestników wizyty studyjnej przez cały okres jej trwania. Pojazd wraz z kierowcą pozostanie w dyspozycji Zamawiającego od godziny 18.00 w dniu 06.06.2011 r. do godziny 10.00 w dniu 11.06.2011 r. Liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż 22 plus kierowca, pojazd musi być wyposażony w klimatyzację i toaletę, rok produkcji nie wcześniej niż 2008 r. W ramach usługi pojazd będzie wykorzystywany do: a) transportu uczestników z Katowic, ul. Dąbrowskiego 23, Opola oraz Wrocławia do miejsca zakwaterowania w Utrechcie. Wyjazd z Katowic nastąpi ok. godziny 18.00 w dniu 06.06.2011 r. b) transportu uczestników z miejsca zakwaterowania w Utrechcie do Wrocławia, Opola i Katowic w dniu 10.06.2011 r. i 11.06.2011 r.; c) transportu uczestników podczas pobytu w Utrechcie, w miejsca wskazane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. W trakcie realizacji wyjazdu pojazd pokona trasę nie dłuższą niż 500 km. 4. Zapewnienia wyżywienia dla uczestników wyjazdu studyjnego. Usługi związane z wyżywieniem będą świadczone w miejscu zakwaterowania uczestników wyjazdu: 1) W dniu 07.06.2011 r.: a) obiad dla 20 osób; b) poczęstunek dla 22 osób podczas spotkania (przerwa kawowa); c) kolacja dla 22 osób. 2) W dniu 08.06.2011 r.: a) obiad dla 22 osób; b) poczęstunek dla 22 osób podczas spotkania (przerwa kawowa); c) kolacja dla 22 osób 3) W dniu 9.06.2011 r.: a) obiad dla 22 osób; b) poczęstunek dla 22 osób podczas spotkania (przerwa kawowa); c) kolacja uroczysta dla 22 osób. 4) W dniu 10.06.2011 r., podczas podróży z Utrechtu do Katowic: a) prowiant dla 20 osób. 5) Zamawiający wymaga by menu posiłków każdego dnia składało się z innych potraw. Minimalny zakres menu przypadającego na jedną osobę musi być zgodny z opisem zawartym w siwz. 5. Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników wyjazdu na czas przejazdu i pobytu (w szczególności koszty leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, utraty bagażu podróżnego). 6. Wykonawca zapewni świadczenie usług związanych z wyżywieniem uczestników spotkań wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 7. Wykonawca zapewni świadczenie usług restauracyjnych przy użyciu zastawy ceramicznej oraz sztućców metalowych. 8. Wraz z fakturą wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie kosztów przypadających na każdego z uczestników wyjazdu. 9. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić, w czasie umożliwiającym realizację programu zadania, pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 10. Zamawiający nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. Ww. koszty zostaną opłacone indywidualnie przez uczestników wizyty studyjnej. 11. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegóły realizacji poszczególnych części usługi. 12. Na 5 dni przed realizacją usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy opis sposobu realizacji usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez podmiot uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizowana imprez turystycznych lub pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635160009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach