Przetargi.pl
Usługa organizacji szkolenia dla grupy 10 osób bezrobotnych w zakresie - Kierownik działu w supermarkecie

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8230030 , fax. 015 8230166
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
    ul. 1 Maja 4 4
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8230030, fax. 015 8230166
    REGON: 83046219800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji szkolenia dla grupy 10 osób bezrobotnych w zakresie - Kierownik działu w supermarkecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu. Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu pn. Więcej szans w powiecie tarnobrzeskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3.Uczestnikami szkolenia będą osoby posiadające wykształcenie minimum średnie oraz minimum roczne doświadczenie. a) Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku kierownika działu w supermarkecie. Sprawdzenie wiedzy uczestników szkolenia odbędzie się w postaci egzaminu wewnętrznego (całościowego w ostatnim dniu szkolenia lub cząstkowych w trakcie szkolenia).W wyniku kształcenia kursanci powinni nabyć umiejętności w zakresie: 1. Organizacji stanowiska pracy kierownika działu sprzedaży 2. Zasad przewodzenia działowi sprzedaży 3. Stawiania celów i wyznaczanie zadań dla zespołów handlowych 4. Stawiania celów indywidualnych dla handlowców 5. Wyznaczania zadań i działań sprzedażowych 6. Określania priorytetów handlowych 7. Przewidywania potrzebnych zasobów 8. Określania standardów wyników dla zespołów handlowych 9. Określania standardów wyników dla indywidualnych handlowców 10. Organizacji działalności handlowców Struktura organizacyjna działu Określenie terytorium działania Określenie zadań i uprawnień 11. Motywowania i przewodzenia handlowcom Fundamentalne zasady motywowania pracowników Zasady motywowania sprzedawców Płacowe systemy motywowania do realizacji zadań Pozapłacowe systemy motywowania do realizacji zadań Praca zespołowa, jako czynnik motywujący handlowców Zwalczanie czynników zmniejszających motywację sprzedawców Skuteczne przewodzenie handlowcom 12. Skutecznego przewodzenia zespołom handlowym Budowanie silnego wizerunku lidera Mowa ciała lidera działu Sztuka efektywnego komunikowania się z pracownikami Budowanie właściwych relacji międzyludzkich Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych Sztuka zadawania pytań i prowadzenia rozmowy z handlowcami Sztuka słuchania handlowców Zasady wprowadzania zmian w działalności handlowej Rozwiązywanie konfliktów w zespole handlowym 13. Kontroli i oceny wyników handlowych Raportowanie z realizacji zadań Zasady kontroli Rozmowy oceniające z handlowcami 14. Efektywnego wykorzystania powierzchni sprzedażowej w sklepie Optymalne wykorzystanie powierzchni sklepu Układ asortymentowy w sklepach Ekspozycja towarów na odpowiednich półkach Zasady ekspozycji towarów na półkach Ekspozycja towarów impulsywnych Ekspozycja towarów promocyjnych Optymalna wielkość ekspozycji na półkach Miejsce w sklepie na materiały reklamowe 15. Rozwiązań peryferyjnych zwiększających sprzedaż w sklepie Optymalne oświetlenie zwiększające sprzedaż Wykorzystanie barw dla zwiększenia obrotów Optymalne nagłośnienie w sklepie Rozwiązania wydłużające czas pobytu w sklepie Wykorzystanie zapachów w punktach handlowych Eliminowanie korków (zatłoczenia) w sklepie 16. Zasad wizualizacji zewnętrznej zwiększającej sprzedaż w sklepie Oznakowanie strefy wejścia do sklepu Oznakowanie zewnętrzne - szyldy, semafory, kierunkowskazy Projektowanie układu witryn sklepowych 17. Budowania doskonałego wizerunku sprzedawcy w sklepie Budowanie profesjonalnego wizerunku sprzedawcy Mowa ciała pomagająca w kontaktach handlowych z klientami Zajęcie najlepszego miejsca do rozmów z klientami Techniki sprzedaży podczas nawiązywania kontaktów wzrokowych z klientami 18. Tworzenia atmosfery sprzyjającej zakupom w sklepie Tworzenie pozytywnej atmosfery do rozmowy z klientami sklepów Techniki sprzedaży budujące wiarygodność sprzedawców w sklepie Techniki sprzedaży pozwalając na zdobycie i utrzymanie sympatii klientów 19. Ustalenia potrzeb klientów w sklepie Techniki sprzedaży podczas zadawania pytań klientom Przygotowanie gotowych zestawów skutecznych pytań handlowych Techniki sprzedaży podczas aktywnego słuchania wypowiedzi klientów Techniki ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientów Rodzaje potrzeb osobistych i firmowych klientów Zachowania różnych typów klientów detalicznych Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami klientów 20. Obsługi trudnych klientów w sklepie Techniki postępowania sprzedawców podczas przyjmowania reklamacji Techniki postępowania sprzedawców w sytuacji, gdy klient nie ma racji Techniki postępowania sprzedawców z przemądrzałymi, nieuprzejmymi i agresywnymi klientami 21. Psychologii sprzedaży 22. Wybranych elementów prawa pracy, kodeksu cywilnego 23. Praw klienta - reklamacje, zwroty, etc. 24. Prowadzenia dokumentacji i ewidencji handlowej 25. Obsługi komputerowego programu sprzedażowego np. FPP, Subiekt Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy ( www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). Program szkolenia winien obejmować 200 godzin zegarowych zajęć - liczba godzin zajęć praktycznych - minimum 60% (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut). b) Szkolenie powinno być realizowane przez podmiot dysponujący odpowiednimi: - warunkami lokalowymi do prowadzenia wykładów, - zapleczem do przeprowadzania zajęć praktycznych, - kadrą wykładowców, - warunkami socjalnymi i wyposażeniem dydaktycznym niezbędnym do prawidłowej realizacji cyklu szkoleniowego. c) Instytucja szkoleniowa ma posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP. d) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Tarnobrzeg. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. W przypadku, gdy lokal, w którym odbywać się będzie szkolenie jest wynajmowany lub dzierżawiony należy przedstawić pisemne zobowiązanie właściciela lokalu o użyczeniu pomieszczeń na czas trwania szkolenia. e) Szkolenie ma odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 16:00 , w przypadkach uzasadnionych do godz.18:00. Liczba godzin szkolenia nie powinna przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia mogą odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych, aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej w dostatecznym zakresie. W harmonogramie szkolenia należy ująć przerwy w wymiarze uzasadnionym. f) Wykonawca ma zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe (zgodnie z aktualnym stanem prawnym) i dydaktyczne tj. :teczkę na materiały, długopis, zeszyt bądź notatnik oraz materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, mogą to być np. podręczniki, kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć szkoleniowych. Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić powinny rozwinięcie zagadnień objętych programem szkolenia, w sposób przystępny przedstawiać praktyczne informacje ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswajanie wiedzy. Materiały szkoleniowe mogą stanowić również gotowe publikacje dostępne na rynku. Nie mogą zawierać zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługujących osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. g) W trakcie odbywania się zajęć teoretycznych jak i praktycznych powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Na zajęciach praktycznych uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt oraz materiały pomocnicze, tj ; komputery z oprogramowaniem sprzedażowym (jedna osoba przy jednym stanowisku komputerowym) oraz materiały pomocnicze np. typowe formularze, wzory faktur, etc. Udostępniony uczestnikom sprzęt ma spełniać wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Ponadto Wykonawca na czas trwania kursu zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia (tj. dostęp do toalety, dostęp do pomieszczenia socjalnego). h) W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić pozycje zawarte w preliminarzu, w tym koszt materiałów dydaktycznych, które otrzymają uczestnicy na własność np. skrypty, podręczniki, materiały piśmiennicze, etc., poczęstunek, itp. i )Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu. Wydane zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być opatrzone logiem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. j) Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych Wykładowców i instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, spełniających wymogi przewidziane w odrębnych przepisach. k) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL (logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego powinno zostać umieszczone na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją szkolenia, w tym również w miejscu realizacji szkolenia powinno być zastosowana zasada wizualizacji). l) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie akredytacji tożsamych z kierunkiem szkolenia lub certyfikatów jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptarnobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach