Przetargi.pl
Usługa organizacji szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Kwalifikacja wstępna przyspieszona do przewozu osób ( do kat. D).

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8230030 , fax. 015 8230166
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
    ul. 1 Maja 4 4
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8230030, fax. 015 8230166
    REGON: 83046219800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Kwalifikacja wstępna przyspieszona do przewozu osób ( do kat. D).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu. Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu pn. Więcej szans w powiecie tarnobrzeskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. Uczestnikami szkolenia będą osoby posiadające: - wykształcenie minimum podstawowe - wiek minimum 23 lata - prawo jazdy kat. D uzyskane po 10 września 2008r. Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie kierowcy w zakresie prawa jazdy kat. D. Sprawdzenie wiedzy uczestników szkolenia odbędzie się w postaci egzaminu wewnętrznego (całościowego w ostatnim dniu szkolenia lub cząstkowych w trakcie szkolenia). Po pozytywnym zakończeniu szkolenia uczestnicy mają przystąpić do testu kwalifikacyjnego przed Okręgową Komisja Egzaminacyjną ( Test kwalifikacyjny ma się odbyć w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia ukończenia szkolenia). a) Program szkolenia ma być zgodny z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 01 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy ( Dz.U. z 2010r. Nr 53 poz. 314) . Program szkolenia trwa łącznie 140 godzin i obejmuje : A) Część podstawową - teoretyczną trwającą minimum 97 godzin B) Część specjalistyczną prowadzoną w formie: - Zajęć teoretycznych, trwających minimum 33 godziny - Zajęć praktycznych w ruchu drogowym podczas których osoba szkolona musi odbyć minimum 8 godzin, oraz - Zajęć praktycznych jazdy w warunkach specjalnych podczas których osoba szkolona musi odbyć minimum 2 godziny ( w przypadku prowadzenia szkolenia z jazdy w warunkach specjalnych przy wykorzystaniu urządzenia technicznego do symulowania jazdy w warunkach specjalnych, spełniającego wymagania określone w przepisach wydanych na podstawie ust. 12 ustawy z dnia 12 lutego 2010r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o zmianie niektórych ustaw, 2 godziny jazdy w warunkach specjalnych bez wykorzystania tego urządzenia uznaje się za równoważne 1 godzinie jazdy przy wykorzystaniu tego urządzenia). b) Szkolenie powinno być realizowane przez podmiot posiadający: - warunki lokalowe do prowadzenia wykładów, - zaplecze do przeprowadzania zajęć praktycznych, - odpowiednią uprawnioną kadrę wykładowców, - warunki socjalne i wyposażenie dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji cyklu szkoleniowego oraz - spełniający wymagania określone w § 3 i § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia , egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz.U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami) oraz posiadający wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy przowadzony przez Wojewodę Podkarpackiego zgodnie z art 39g ustawy o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zmianami). c) Instytucja szkoleniowa ma posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP . d) Miejsce realizacji szkolenia: część teoretyczna - miasto Tarnobrzeg. Część praktyczna w wymiarze 8 godzin - jazda w ruchu drogowym na terenie powiatu i Miasta Tarnobrzeg, zajęcia praktyczne z jazdy w warunkach specjalnych na płycie poślizgowej spełniającej wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy ( Dz.U. z 2010r. Nr 53 poz. 314 ) lub przy użyciu urządzenia do symulowania jazdy w warunkach specjalnych. W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. W przypadku, gdy lokal, płyta poślizgowa, lub urządzenie do symulowania jazdy, wykorzystywane w trakcie szkolenia są wynajmowane lub dzierżawione należy przedstawić pisemne zobowiązanie właściciela o użyczeniu na czas trwania szkolenia. e) Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania zgodnego z zapisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy ( Dz.U. z 2010r. Nr 53 poz. 314 ) . Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 , w przypadkach uzasadnionych do godz.18:00. Zajęcia mogą odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych, aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej w dostatecznym zakresie. Zajęcia teoretyczne prowadzi się jako: - wykład, seminarium, pokaz, ćwiczenia oraz inne formy zajęć stosowane w kształceniu osób dorosłych albo - ćwiczenia pod nadzorem trenera - wykładowcy, przy użyciu komputera i specjalistycznego oprogramowania wspomagającego proces kształcenia - prowadzone w Sali ośrodka szkolenia. Łączy czas trwania zajęć teoretycznych realizowanych w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 7 godzin. f) Wykonawca ma zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne (zgodnie z aktualnym stanem prawnym), Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: długopis, zeszyt bądź notatnik, oraz materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, mogą to być np. podręczniki, kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć szkoleniowych. Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić powinny rozwinięcie zagadnień objętych programem szkolenia, w sposób przystępny przedstawiać praktyczne informacje ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswajanie wiedzy. Materiały szkoleniowe mogą stanowić również gotowe publikacje dostępne na rynku. Nie mogą zawierać zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługujących osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. g) W trakcie odbywania się zajęć teoretycznych jak i praktycznych powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Na zajęciach uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt oraz materiały pomocnicze, tj ; w przypadku realizacji zajęć teoretycznych przy wykorzystaniu komputerów ze specjalnym oprogramowaniem - 6 komputerów z oprogramowaniem (jedna osoba przy jednym stanowisku komputerowym). Pojazd wykorzystywany podczas zajęć praktycznych ma spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy ( Dz.U. z 2010r. Nr 53 poz. 314 ). Ponadto Wykonawca na czas trwania kursu zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia (tj. dostęp do toalety, dostęp do pomieszczenia socjalnego). h) W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić wszystkie pozycje zawarte w preliminarzu, w tym koszt materiałów dydaktycznych, które otrzymają uczestnicy na własność ( np. skrypty, podręczniki, materiały piśmiennicze itp.), poczęstunek oraz transport uczestników na zajęcia praktyczne z jazdy w warunkach specjalnych. i) Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom dokument potwierdzający ukończenie szkolenia. Wydany dokument o ukończeniu szkolenia ma być opatrzony logiem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Po zdaniu egzaminu państwowego Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia Świadectwo Kwalifikacji Zawodowej zgodnego z Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy ( Dz.U. z 2010r. Nr 53 poz. 314 ). j) Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych Wykładowców i instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, spełniających wymogi przewidziane w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia , egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz.U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami) . k) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL (logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego powinno zostać umieszczone na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją szkolenia, w tym również w miejscu realizacji szkolenia powinno być zastosowana zasada wizualizacji). l) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości, licencji, akredytacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptarnobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach