Przetargi.pl
USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO TJ.: PRAWNEGO, PSYCHOLOGICZNEGO, REHABILITACYJNEGO. W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „ŚRODOWISKO RODZINNE – NAJLEPIEJ W NIM!” NR RPPK.08.04.00-18-0003/17 W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 680 31 48 , fax. 14 680 31 21
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Parkowa 28
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 680 31 48, fax. 14 680 31 21
    REGON: 69064698600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprpowiatdebicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO TJ.: PRAWNEGO, PSYCHOLOGICZNEGO, REHABILITACYJNEGO. W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „ŚRODOWISKO RODZINNE – NAJLEPIEJ W NIM!” NR RPPK.08.04.00-18-0003/17 W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa specjalistycznego tj.: prawnego, psychologicznego, rehabilitacji - dla osób z terenu powiatu dębickiego. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79100000-5 Usługi prawnicze, 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne, 85312500-4 Usługi rehabilitacyjne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Usługa organizacji i przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa specjalistycznego, o którym mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, realizowana ma być w okresie: od I do III 2019 r. 3.2. Łączna liczba rodzin 30 x średnio 15 godzin na rodzinę, 1 godz.= 60 min. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 3.3. Koszt przedmiotowej usługi obejmuje: usługę poradnictwa specjalistycznego wraz z przejazdem, wynajem sali w odległości nie więcej niż 10 km od miejsca zamieszkania uczestnika z terenu powiatu dębickiego lub miejsca wskazanego przez uczestnika. Budynek, pomieszczenia, w których będą świadczone usługi muszą być dostosowane architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty usług doradczych, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 3.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 3.8. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania. 3.9. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi żadnych dodatkowych opłat; 3.10. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego; 3.11. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 880). 3.12. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 3.13. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej zaangażowanie specjalistów w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania ewidencji godzin do Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym. 3.14. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że łączne zaangażowanie zawodowe specjalistów w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). W przypadku przekroczenia limitu w/w godzin w ramach umowy zawartej w ramach niniejszego Zapytania ofertowego Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go kosztami niekwalifikowalnymi wynagrodzenia wraz z odsetkami liczonymi jak dla zaległości podatkowych. 3.15. Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. 3.16. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zadań, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3.4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną