Przetargi.pl
Usługa organizacji: - trzech spotkań promujących kulturę polską i regionalną dla zagranicznych studentów programu ERASMUS przebywających w Uniwersytecie Gdańskim, - jednego spotkania powitalno-integracyjnego dla studentów ERASMUSA przyjeżdżających do 4 uczelni gdańskich - 600 osób (PG, ASP, GUMED i UG), - jednego spotkania informacyjnego dla Koordynatorów Wydziałowych ERASMUSA w UG.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji: - trzech spotkań promujących kulturę polską i regionalną dla zagranicznych studentów programu ERASMUS przebywających w Uniwersytecie Gdańskim, - jednego spotkania powitalno-integracyjnego dla studentów ERASMUSA przyjeżdżających do 4 uczelni gdańskich - 600 osób (PG, ASP, GUMED i UG), - jednego spotkania informacyjnego dla Koordynatorów Wydziałowych ERASMUSA w UG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79952000-2, 55520000-1. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Zamówienie obejmuje zorganizowanie: a) trzech spotkań integracyjnych dla studentów zagranicznych przebywających w Uniwersytecie Gdańskim w ramach programu ERASMUS w semestrze letnim roku akademickiego 2013/2014 i semestrze zimowym 2014/2015, w tym b) jednego spotkania powitalno-integracyjnego dla studentów ERASMUSA przyjeżdżających do 4 uczelni gdańskich - 600 osób (Politechnika Gdańska, Akademia Sztuk Pięknych, Gdański Uniwersytet Medyczny i Uniwersytet Gdański), c) jednego spotkania informacyjnego dla Koordynatorów Wydziałowych ERASMUSA w UG. 2)Zamawiający udziela zamówienia w imieniu i na rzecz Uczelni wchodzących w skład porozumienia, którego kopia stanowić będzie załącznik nr 4 do umowy - dotyczy pkt. 2.1) lit. b. 3)Ze względu na charakter spotkań powinny być one ukierunkowane na prezentacje polskich potraw, tradycji i kultury. Spotkania mają charakter interaktywny dlatego też w ofercie powinna być przewidziana możliwość samodzielnego przygotowania przez uczestników części posiłków , wystroju sali i stołów (w przypadku Wielkanocy i Wigilii). Do przygotowania posiłków konieczne będzie poza dostarczeniem składników zapewnienie dostępu do kuchni i akcesoriów kuchennych oraz miejsca do przygotowania pierniczków, mazurków, sałatek, barszczu czerwonego. W tym przypadku konieczne będzie również wsparcie profesjonalnego personelu kuchennego. Organizator musi zapewnić studentom wymagane do przygotowania posiłków jednorazowe rękawiczki oraz fartuchy. Biorąc pod uwagę zainteresowania uczestników niezbędne będzie zapewnienie bezpiecznego terenu na wolnym powietrzu wokół lokalu (np. las, park), który będzie można wykorzystać na zabawy integracyjne. 4)Majowy marsz na orientację będzie wymagał opracowania bezpiecznej trasy w lesie wokół obiektu - studenci muszą otrzymać mapy topograficzne z zaznaczonymi punktami orientacyjnymi, podczas tego spotkania przewidziane są również inne zabawy integracyjne na wolnym powietrzu wymienione w załączniku nr 2 (do SIWZ). 5)Spotkanie wigilijne przewiduje spacer do lasu po choinkę, przygotowaną uprzednio przez organizatora. 6)Spotkanie wielkanocne przewiduje szukanie czekoladowych zajączków w lesie oraz tradycyjny polski śmigus dyngus na terenie wokół obiektu. 7)W pobliżu obiektu powinno być miejsce przeznaczone na rozpalenie ogniska podczas wszystkich spotkań (poza Wielkanocą). 3.Mając na uwadze ukierunkowanie spotkań na promowanie tradycji polskiej obiekt musi swoim charakterem i architekturą nawiązywać do kultury regionalnej, musi mieć też charakter stały nie tylko sezonowy. Wykonawca musi wskazać w załączniku nr 1 (do SIWZ) konkretny obiekt, w którym będą odbywały się spotkania. 4.Ze względu na koszty dojazdu miejsce spotkań (obiekt) musi być położone w promieniu do 20 kilometrów od Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego, (adres: ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk). Zamawiający zastrzega, iż każde ze spotkań musi odbyć się w tym samym miejscu (w tym samym obiekcie). Niezależnie od ilości osób podczas każdego ze spotkań, cały obiekt powinien być do dyspozycji Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu obiektu zapewniającego 600 miejsc siedzących w zamkniętych pomieszczeniach z ogrzewaniem. 6.Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny (rzutnik multimedialny, laptop, ekran, nagłośnienie) na potrzeby każdego ze spotkań. 7.W obiekcie obok sali jadalnej/konferencyjnej ma znajdować się oddzielne pomieszczenie, w którym odbywać się będzie dyskoteka i występ zespołu folklorystycznego. 8.Dyskoteka musi być prowadzona w języku angielskim. 9.Menu podczas spotkań dla studentów (wg. załącznika nr 2 i 3 do SIWZ), musi być opisane w języku angielskim. Stół na którym postawione zostaną potrawy ma być opatrzony kartonikami z angielskojęzycznym opisem danego produktu. 10.Obsługa spotkań studentów musi komunikować się z uczestnikami w języku angielskim. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym - załącznik nr 2 (do SIWZ). Skład menu przewidziany dla jednej osoby, z podaniem gramatury produktów znajduje się w załączniku nr 3 (do SIWZ) - 5 zakładek odpowiednio dla każdego spotkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach