Przetargi.pl
USŁUGA OPRACOWANIA, SKŁADU, DRUKU I DOSTAWY 2 WYDAŃ BIULETYNU ROPS „OBSERWATOR ŚWIĘTOKRZYSKI”

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OPRACOWANIA, SKŁADU, DRUKU I DOSTAWY 2 WYDAŃ BIULETYNU ROPS „OBSERWATOR ŚWIĘTOKRZYSKI”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. INFORMACJE OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca opracowanie graficzne okładki oraz skład, łamanie, korektę, naświetlanie, druk oraz dostawę wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego 2 wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej „Obserwator Świętokrzyski” w ilości 2000 egzemplarzy (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań). 2. Opis zamówienia zawarty został w części B niniejszego rozdziału. 3. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ – „Formularz oferty”, w której wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Formularz oferty musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 4. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 6. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 7. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy. 8. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. B. OPIS ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca opracowanie graficzne okładki oraz skład, łamanie, korektę, w tym korektę językową polegającą na poprawianiu błędów (literówki, ortografia, interpunkcja) bez ingerencji w zawartość merytoryczną sprawdzanego tekstu, naświetlanie, druk oraz dostawę wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego 2 wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej „Obserwator Świętokrzyski” (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań). 2. Dane techniczne Biuletynu: a) Ilość: 2000 egzemplarzy (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań. Numer wydań: 1/2019 oraz 2/2019), b) Format: 297 mm (wysokość) x 210 mm (szerokość), c) Objętość: 28 stron (w tym okładka), d) Materiał: papier kreda mat, minimum 60g/m2, e) Nadruk: pełen kolor (4x4), druk offsetowy, tekst rozmieszczony na dwóch szpaltach, zdjęcia (maksymalnie 30 sztuk) dopasowane i wklejone w tekst, Druk dwustronny, f) Wykończenie: całość zszyta na grzbiecie dwoma zszywkami, po dłuższym boku. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej materiały niezbędne do opracowania wydania 1/2019 biuletynu nie później niż do 30 czerwca 2019 r. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej materiały niezbędne do opracowania wydania 2/2019 biuletynu nie później niż do 04 grudnia 2019 r. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersję elektroniczną każdego z wydań biuletynów w plikach co najmniej: jpg, cdr. 6. Przedmiotowe zamówienie objęte jest podstawową stawką podatku VAT w wysokości 23%. Zamówienie jest usługą, która mieści się w zakresie grupowania PKWiU 18.12.1 „Pozostałe usługi poligraficzne”. 7. Zamawiający jest wydawcą wykonanych w ramach niniejszej usługi publikacji. Dostarczone zamawiającemu materiały, wykonane w ramach usługi, nie służą do dalszej odsprzedaży. 8. Biuletyn nie posiada numeru ISSN i numer ten nie będzie nadawany. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania graficznego każdego z wydań biuletynów, przy współpracy z Zamawiającym. Projekt zawierać musi: tytuł i stopkę informacyjną, herb Województwa Świętokrzyskiego, część zmienną zdjęcie/zdjęcia oraz następujące dane kontaktowe: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, www.swietokrzyskie.pro, tel. 41 342 12 42. 10. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować projekt graficzny, uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do projektów graficznych każdego z wydań biuletynu oraz przedstawiać ostateczną wersję każdego wydania do akceptacji zamawiającemu. 11. Ostateczna akceptacja każdego z wydań zostanie potwierdzona drogą pisemną lub e-mailem bądź faxem. 12. Termin dostarczenia dwóch wydań biuletynu - 10 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia projektu każdego z biuletynów przez Zamawiającego. 13. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 14. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez Zamawiającego. 15. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu umowy, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do ich wymiany na nowe, wolne od wad, w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez Zamawiającego. 16. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do wykonanych publikacji z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017. 880).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach