Przetargi.pl
Usługa opracowania i wykonania makiety wraz z albumami fotograficzno-informacyjnymi oraz planszami obrazującymi badania na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa opracowania i wykonania makiety wraz z albumami fotograficzno-informacyjnymi oraz planszami obrazującymi badania na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot usługi: Opracowanie, wykonanie i dostawa makiety wraz z albumami fotograficzno-informacyjnymi oraz rozwijanymi planszami obrazującymi badania wykonane w projekcie strategicznym. II. Termin wykonania usługi: 1. Realizacja zamówienia jest podzielona na 2 etapy. 2. W skład I etapu wchodzi opracowanie i dostawa albumu fotograficzno-informacyjnego podsumowującego badania wykonane w ramach Projektu Strategicznego oraz projektu graficznego wraz z wykonaniem rozwijanych plansz; 3. W skład II etapu wchodzi opracowanie i dostawa makiety. 4. Wykonanie i dostawa zamówienia z etapu I nastąpi do dnia 22.05.2015 r. 5. Wykonanie i dostawa zamówienia z etapu II nastąpi do dnia 30.06.2015 r. III. Szczegółowy opis przedmiotu usługi: ETAP I - wykonanie 200 sztuk albumów fotograficzno-informacyjnych podsumowujących badania wykonane w ramach Projektu Strategicznego oraz wykonanie 7 sztuk rozwijanych plansz. ALBUM: 1. Kompleksowa usługa polegająca na opracowaniu koncepcji kreatywnej albumu promującego rezultaty badań osiągnięte w ramach projektu PROGRAM STRATEGICZNY - ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE POZYSKIWANIA ENERGII ZADANIE NR 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych. 2. Usługa obejmuje: opracowanie koncepcji kreatywnej, opracowanie projektu graficznego, przygotowanie okładki, rozmieszczenie tekstu i zdjęć, ze ścisłym uwzględnieniem zaleceń i uwag przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego oraz druk i dostawę albumów fotograficzno-informacyjnych w ilości 200 szt. 3. W albumie (okładka) powinny być zamieszczone znaki graficzne (logotypy) dostarczone przez Zamawiającego wraz z odwołaniem słownym. Pozostałe treści, kolory do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji. 4. Treść która ma znaleźć się albumie fotograficzno-informacyjnym zostanie dostarczona Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 5. Specyfikacja: a) 200 sztuk b) format 205x205 mm c) liczba stron w pełnym kolorze (4+4) - 100 (+/-10) + okładka d) ilustracje spadowe druk 4+4 e) sposób oprawy - szyto-klejona 6. Okładka: a) papier: kreda 350 g mat, b) uszlachetnienie: folia błysk jednostronnie + wybiórczo folia mat z przetłoczeniem, c) kolor 4+1 7. Środek: a) Papier: kreda 150 g mat b) Uszlachetnienie: brak c) Kolor: 4+4 d) Ilość stron: 100 (+/-10) e) Zdjęcia- część zdjęć umieszczonych spadowo. 8. W albumie znajdzie się 100(+/-10) zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego, które Wykonawca podda graficznej obróbce. 9. Wybór zdjęć, grafika i projekt przed wydrukiem musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Wykonawca przekaże ponadto projekt zaakceptowanego przez Zamawiającego albumu w wersji elektronicznej, w formacie pdf do druku, na nośniku elektronicznym wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie. 10. Przygotowanie do druku: a) przygotowanie ostatecznej wersji projektu graficznego albumu w formie elektronicznej na płycie CD w formacie (PDF) i wydrukowanej (wydruk próbny) do końcowej akceptacji przez Zamawiającego; b) Wykonawca dostarczy wydruki próbne do siedziby Zamawiającego po końcowej akceptacji przez Zamawiającego przygotowanie ostatecznej wersji elektronicznej albumu/folderu: c) podczas przygotowywania projektu do druku, Wykonawca uwzględni spady oraz pozostawi puste miejsce, w którym po wydruku przebiegać będzie szew scalający album w formacie edytowalnym w programie np. AI, INDD lub CDR umożliwiającym późniejsze wykorzystanie wykonanych zdjęć. ROZWIJANE PLANSZE: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie wraz z projektem graficznym 7 sztuk rozwijanych plansz przedstawiających rezultaty badań osiągnięte w ramach projektu PROGRAM STRATEGICZNY - ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE POZYSKIWANIA ENERGII ZADANIE NR 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych. 2. W rozwijanych planszach muszą być zamieszczone znaki graficzne (logotypy) dostarczone przez Zamawiającego wraz z odwołaniem słownym. Zdjęcia jakie mają być zamieszczone w rozwijanych planszach zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobligowany do stworzenia rysunku abstrakcyjnego lub schematu obrazującego badania. 4. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji ostatecznej wersji rozwijanych plansz. 5. Wykonawca przekaże ponadto projekty zaakceptowanych przez Zamawiającego rozwijanych plansz w wersji elektronicznej (edytowalnej) .cdr, jpeg i w formacie pdf do druku wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie. 6. Specyfikacja: a) Wymiary: szerokości 100cm, wysokość 200cm; b) Solidna, trwała, składana aluminiowa konstrukcja z mechanizmem rolującym (anodowany na kolor stalowy), srebrny; c) Szeroka podstawa, kaseta z aluminium w kształcie łezki, bez nóg stanowiących podstawę stojaka; d) Składany (z 3 części) teleskopowy maszt aluminiowy; e) Górna listwa mocująca; f) Aluminiowa listwa zatrzaskowa; g) Wzmocniona torba transportowa; h) Wysokiej jakości wydruk rozdzielczości 720-1440 dpi, jednostronny, w pełnym kolorze, na tkaninie banerowej, powlekanej, blockout; i) Możliwość szybkiej i łatwej wymiany samego wydruku; j) Mechanizm z regulacją naprężenia sprężyny napinającej. ETAP II. Makieta. 1. Wykonawca wykona kolorową makietę architektoniczną przestrzenną instalacji demonstracyjnej do produkcji bioetanolu z masy lignocelulozowej w skali 1:13 - 1:15. 2. Technika wykonania - wykorzystanie druku 3D w technologii CJP przy wykorzystaniu materiałów z serii VisiJet PXL. 3. Makieta ma być zabezpieczona przed uszkodzeniem przez oglądających, umieszczona w trwałej gablocie (pleksi), stojąca na stole z możliwością odkręcania nóg. Makieta powinna być opisana i posiadać legendę oraz metrykę - logotypy i odwołania słowne na grawerowanej blaszce przy dłuższej krawędzi makiety (wymagane elementy dostarczone i do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy); 4. Makieta powinna przedstawiać w formie przestrzennej instalację. Poszczególne elementy powinny ukazywać nie tylko bryłę zewnętrzną danego elementu, ale również część wnętrza/przekroje. 5. Podstawowe parametry obiektu w którym zainstalowana będzie pilotażowa instalacja: a) długość - 8,05 m b) szerokość - 6,85 m c) wysokość - ok. 4 m d) kubatura ok. 220,57 m3 e) liczba kondygnacji - 1 naziemna 6. Elementy składające się na instalację: a) Młyn do rozdrabniania masy lignocelulozowej (zrębków) b) Reaktor do obróbki wstępnej i hydrolizy enzymatycznej (3 szt.): c) trzy reaktory połączone równolegle z system dozowania substratów oraz odbioru produktów, pojemność całkowita 300 l każdy; d) wyposażony w mieszadło mechaniczne, zasilane elektrycznie: - Separator frakcji; - Układ zatężania RO; - Fermentor (2 szt.). e) fermentory połączone równolegle z układem zatężania oraz destylatorem o pojemności całkowitej 120 l - Destylator: - Zbiorniki do przechowywania odpadów - Stanowisko do przygotowywania i przechowywania reagentów - Zbiornik na wodę po osmozie - infrastruktura dookoła instalacji: - Postać ludzka max 5 osób - Minikoparka ładująca substrat x 2 - Drogi - Trawniki - Chodniki - Cała instalacja osadzona w budynku z odsłoniętą częścią dachu oraz ścian f) Obok budynku będzie znajdowało się pole wierzby energetycznej (powierzchnia ok 7 x 4 m) o wysokości ok 2,5 m wraz z sieczkarnią samojezdną (np. john deer 7200 + przystawka). 7. Podane wymiary są wymiarami rzeczywistymi. Dopuszczalna zmiana wymiarów do 5%. 8. Szczegółowe wymiary poszczególnych elementów składających się na całość instalacji oraz ich rzuty poglądowe Zamawiający przekaże w plikach PDF w trakcie realizacji umowy na wniosek Wykonawcy. 9. Przed wykonaniem makiety Wykonawca jest zobowiązany do: 9.1. dostarczenia mapki sytuacyjnej makiety w formie elektronicznej (jpg + pdf + cdr) po uzgodnieniu z Zamawiającym rozmieszczenia poszczególnych elementów instalacji; 9.2. stworzenia po uzyskaniu akceptacji mapki sytuacyjnej modelu 3D makiety. 10. Po akceptacji modelu 3D przez Zamawiającego, Wykonawca wykona makietę według specyfikacji oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego. 11. Makieta musi być oczyszczona, utwardzona, złożona. 12. Dobór kolorów poszczególnych elementów instalacji zostanie ustalony podczas przygotowania modelu 3D pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 13. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wszystkie wymagane loga i elementy graficzne po wyborze oferty. IV. Inne wymagania Zamawiającego. 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo przekazywał Zamawiającemu projekty przedmiotów usługi do pisemnej akceptacji przed ostateczną wersją do druku lub dostawy. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania akceptacji lub zgłoszenia uwag w terminie 2 dni roboczych liczonych od momentu przesłania projektów. 2. Wszystkie niezbędne dokumenty właściwe dla należytego wykonania tej usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. 3. Sposób konsultacji strony ustalą wzajemnie w trakcie realizacji umowy. 4. Cena musi zawierać wszystkie koszty produkcji, postprodukcji oraz transportu; 5. Zamawiający dokona rozliczenia z Wykonawcą po zrealizowaniu dostawy z każdego etapu na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony jako bez zastrzeżeń. 6. Wszystkie informacje dotyczące realizowanego projektu oraz logotypy dostępne są na można uzyskać na stronie internetowej http://www.uwm.edu.pl/cbeo/pk/index.php/pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach