Przetargi.pl
Usługa opracowania graficznego, korekty, składu, druku, dostawy i dystrybucji biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach oraz wykonanie jego wersji elektronicznych typu flash w formie flipbooka

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa opracowania graficznego, korekty, składu, druku, dostawy i dystrybucji biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach oraz wykonanie jego wersji elektronicznych typu flash w formie flipbooka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania graficznego, korekty, składu, druku, dostawy i dystrybucji biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach oraz wykonanie jego wersji elektronicznych typu flash w formie flipbooka. 2. Zamówienie obejmuje 4 numery kwartalne po 6 000 egzemplarzy - łącznie 24 000 egzemplarzy. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy materiały tekstowe, logotypy oraz zdjęcia drogą elektroniczną dla każdego numeru biuletynu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dodatkowych max. 20 zdjęć do każdego numeru biuletynu (łącznie 80 zdjęć) o tematyce funduszy europejskich, przedsiębiorczości, edukacji, zdrowia itp., potrzebnych do opracowania graficznego publikacji, w tym projektu okładki oraz zilustrowania artykułów. 5. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo, po wydruku danego numeru biuletynu, do przesłania Zamawiającemu e-mailem lub pocztą (na płycie CD) plików z elektroniczną wersją danego wydania biuletynu typu flash w formie flipbooka z opcjami przewracania stron, zapisu na dysku, druku, powiększania i pomniejszania stron, pełnego ekranu oraz z opcją interaktywnych adresów e-mail i stron www. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dystrybucji biuletynu wg listy dystrybucyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz przedstawienia pisemnego potwierdzenie wysyłki. Wysyłka odbywa się po każdym wydaniu numeru biuletynu. Lista dystrybucyjna obejmuje 154 adresatów. 7. Biuletyn posiada numer ISSN. Wydawcą publikacji jest zamawiający. 8. Przedmiotowe zamówienie objęte jest podstawową stawką podatku VAT w wysokości 23%. Zamówienie jest usługą, która mieści się w zakresie grupowania PKWiU 18.12.1 „Pozostałe usługi poligraficzne”. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231). 10. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do wykonanych biuletynów oraz ich wersji elektronicznych z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 12. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ – „Formularz oferty”, w której wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi, wraz z dystrybucją oraz dostarczeniem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 13. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 14. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 15. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości, nanosić korekty i poprawki oraz przedstawiać ostateczną wersję biuletynu informacyjnego do akceptacji Zamawiającemu, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”. 16. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Dodatek nr 1 do SIWZ - Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 17. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 18. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 19. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 20. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 21. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 22. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą dokument, o którym mowa w rozdz. V pkt. 3 SIWZ (w szczególności zobowiązanie podmiotu) sporządzony i podpisany przez podmiot trzeci (udostępniający swoje zasoby) – oryginał (składane wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach