Przetargi.pl
Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-418 Opole, Al. Wincentego Witosa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4520114
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
    Al. Wincentego Witosa 26
    45-418 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4520114
    REGON: 53051239100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcm.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE ERP na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.  Opiekę konserwacyjną i serwisową dla 55 licencji (równoczesnych operatorów SIMPLE.ERP) na aplikację w zakresie następujących modułów produktu: SIMPLE.ERP – FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ SIMPLE.ERP – MAJĄTEK TRWAŁY SIMPLE.ERP – OBRÓT TOWAROWY SIMPLE.ERP – PERSONEL SIMPLE.ERP – INFO SIMPLE.ERP – ePIT SIMPLE.ERP – JPK SIMPLE.ERP – Sprawdzanie VAT SIMPLE.ERP – eSprawozdania SIMPLE.ERP – eZLA oraz poniżej wymienionych indywidualnych modyfikacji: Raport wg nr inwentarzowego z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach; Raport z planu amortyzacji z podsumowaniem nr inwentarzowego po 10 miejscach; Skrypt podpowiadający nr kolejny licznika dla grupy GUS w celu wprowadzenia nr inwentarzowego; Automatyczne wygenerowanie dokumentów likwidacji dla system amortyzacji podatkowej po amortyzacji; Grupowa zmiana konta firmy w przelewach ERP; Okno do wyboru produktu; Wydruk należności i zobowiązań wymagalnych wg. cech kontrahentów; Filtrowanie listy not po korekcie należności, z której powstała nota; Przeniesienie danych z repozytorium do uwag noty należności; Przeliczenie not do wybranego terminu płatności; Skrypt przed sprawdzeniem dekretu, który zaktualizuje identyfikator i treść pozycji; Raporty z dokumentów Rozchodów Wewnętrznych; Import do faktur sprzedaży w ERP e-faktur XML; Modyfikacja raportu bilansu- zmiana i ukrycie wskazanych pól; Generowanie dokumentu rozchodu wewnętrznego z dokumentu dostawy; Bilans- wydruk sprawozdania; Generowanie dokumentu dostawy z umowy; Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat; Modyfikacja wydruków-Rachunek Zysków i Strat, kolejne zmiany.  Opiekę serwisową w wymiarze 12 godzin miesięcznie (288 godzin do wykorzystania w czasie trwania umowy). Opieka ta może być realizowana zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego. W ramach umowy serwisowej Wykonawca zobowiązuje się do jednej wizyty serwisanta w siedzibie Zamawiającego, w przypadku zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego (audyt oprogramowania SIMPLE.ERP i modyfikacji pod względem wydajnościowym).  Opieka obowiązuje w następującym zakresie: - liczba wersji objętych serwisem - 2 - aktualizacja systemu do najnowszej wersji; - dostosowanie systemu do potrzeb Zamawiającego i opracowanie modyfikacji systemu (analizy rozszerzeń funkcjonalnych), stosownie do zgłaszanych przez Zamawiającego wniosków bez limitów ilościowych; - konsultacje telefoniczne bez ograniczeń ilościowych; - rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją systemu, wynikających z nieprawidłowej obsługi, instalacji, modyfikacji i napraw dokonywanych przez personel Zamawiającego pod warunkiem, że czynności te nie naruszały praw autorskich; - wsparcie w zakresie infrastruktury sprzętowo-programowej dla prawidłowej pracy systemu; - przynajmniej jedno 8h szkolenie personelu Zamawiającego na każdy z wymienionych modułów: FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ, MAJĄTEK TRWAŁY, OBRÓT TOWAROWY, PERSONEL–w siedzibie Zamawiającego; - diagnozowanie i rozwiązywanie problemów nie będących usterkami systemu; - odtwarzanie danych zagubionych lub zniszczonych nie z winy Wykonawcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach