Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90926 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
- Data zamieszczenia: 2017-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90926 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
REGON: 430800200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa opieki serwisowej 800 licencji dostępowych oprogramowania IT Manager - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach opieki serwisowej 800 licencji dostępowych oprogramowania IT Manager oczekuje się, że firma sprawująca opiekę nad oprogramowaniem w ramach umowy zapewni: 1.wsparcie techniczne przez okres 12 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu odbioru polisy serwisowej. Wsparcie techniczne jest świadczone wyłącznie drogą elektroniczną. Cała korespondencja w ramach Supportu prowadzona jest poprzez system CPM. 2.Wszystkie zgłoszenia serwisowe realizowane w ramach Supportu będą przyjmowane poprzez system CPM - link dostępny z poziomu konsoli systemu IT Manager. W przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia poprzez system CPM, alternatywnymi drogami rejestracji są: a)rejestracja poprzez faks pod numerem…………..; przez 5 dni w tygodniu; poniedziałek – piątek w godz. 08:00-16:00, b)rejestracja telefoniczna pod numerem(…………..; przez 5 dni w tygodniu; poniedziałek – piątek w godz. 08:00-16:00, c)rejestracja pod dyżurnym numerem telefonu ……………..; przez 5 dni w tygodniu; poniedziałek – piątek w godz. 08:00-16:00 (w przypadku niedostępności numeru stacjonarnego), d)rejestracja e-mailem na adres: support@infonet-projekt.com.pl 3.Wsparcie techniczne jest inicjowane przez rejestrację zgłoszenia jedną z wymienionych metod (rejestrujący otrzyma potwierdzenie e-mailem). 4.Czas, w jakim Wykonawca podejmie działania zmierzające do rozwiązania zgłoszenia serwisowego określa się na nie dłuższy niż 2 dni robocze od momentu dokonania przez Zamawiającego prawidłowego zgłoszenia jedną z wymienionych metod. Czas ten obejmuje przyjęcie i analizę zgłoszenia oraz odpowiedź zwrotną do Zamawiającego. 5.Wykonawca gwarantuje czas usunięcia usterki systemu w ciągu 14 dni roboczych, natomiast awarii systemu – 3 dni robocze, gdzie: a) usterką określa się występujące pojedynczo błędy działania systemu nie mające wpływu na działanie produkcyjne systemu; b) awaria to błędnie działający system (powtarzająca się usterka) w obrębie co najmniej 10% ilości stacji objętych systemem. 6. W ramach Supportu Zamawiający otrzymuje dostęp do nowych wersji systemu w ramach posiadanych stref systemu IT Manager. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dni podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie opieki informatycznej nad Oprogramowaniem BANK KRWI, wdrożonym w jednostkach organizacyjnych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
Dodano: 2024-01-21 - Usługa adaptacji i administrowania elektronicznym systemem dystrybucji i zarządzania bonami rozwojowymi w ramach projektu pn. ”Bon- apetyt na rozwój 2”
Dodano: 2023-12-21 - Rozbudowa modułowego systemu zarządzania informatycznego Uczelnią, w ramach realizacji Projektu Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego
Dodano: 2023-12-20 - Opracowanie i wdrożenie responsywnej strony internetowej do obsługi ruchu turystycznego w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI – ARENA POZYTYWNEJ ENERGII
Dodano: 2023-09-25 - Dostawa, instalacja i konfiguracja Hardware oraz Software w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla USK im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2023-09-18 - ZP/63/2023 – Usługa polegająca na wsparciu Szpitalnego Systemu Informatycznego CliniNet produkcji firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o. wykorzystywanego w Instytucie „CZMP” w postaci nadzoru(...)
Dodano: 2023-07-25 - „Wykonanie modułu Generatora Wniosków Granowych- Cyfrowe Województwo oraz nowych funkcjonalności narzędzia informatycznego”
Dodano: 2023-06-19 - Usługa utrzymania aplikacji procesowych w środowisku IBM BPMS Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-05-11 - Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
Dodano: 2023-05-04 - Serwis i opieka pogwarancyjna systemu informatycznej obsługi Urzędu Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16.
Dodano: 2023-03-07