Przetargi.pl
Usługa opieki serwisowej 800 licencji dostępowych oprogramowania IT Manager

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90926 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104
    90926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
    REGON: 430800200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa opieki serwisowej 800 licencji dostępowych oprogramowania IT Manager
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach opieki serwisowej 800 licencji dostępowych oprogramowania IT Manager oczekuje się, że firma sprawująca opiekę nad oprogramowaniem w ramach umowy zapewni: 1.wsparcie techniczne przez okres 12 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu odbioru polisy serwisowej. Wsparcie techniczne jest świadczone wyłącznie drogą elektroniczną. Cała korespondencja w ramach Supportu prowadzona jest poprzez system CPM. 2.Wszystkie zgłoszenia serwisowe realizowane w ramach Supportu będą przyjmowane poprzez system CPM - link dostępny z poziomu konsoli systemu IT Manager. W przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia poprzez system CPM, alternatywnymi drogami rejestracji są: a)rejestracja poprzez faks pod numerem…………..; przez 5 dni w tygodniu; poniedziałek – piątek w godz. 08:00-16:00, b)rejestracja telefoniczna pod numerem(…………..; przez 5 dni w tygodniu; poniedziałek – piątek w godz. 08:00-16:00, c)rejestracja pod dyżurnym numerem telefonu ……………..; przez 5 dni w tygodniu; poniedziałek – piątek w godz. 08:00-16:00 (w przypadku niedostępności numeru stacjonarnego), d)rejestracja e-mailem na adres: support@infonet-projekt.com.pl 3.Wsparcie techniczne jest inicjowane przez rejestrację zgłoszenia jedną z wymienionych metod (rejestrujący otrzyma potwierdzenie e-mailem). 4.Czas, w jakim Wykonawca podejmie działania zmierzające do rozwiązania zgłoszenia serwisowego określa się na nie dłuższy niż 2 dni robocze od momentu dokonania przez Zamawiającego prawidłowego zgłoszenia jedną z wymienionych metod. Czas ten obejmuje przyjęcie i analizę zgłoszenia oraz odpowiedź zwrotną do Zamawiającego. 5.Wykonawca gwarantuje czas usunięcia usterki systemu w ciągu 14 dni roboczych, natomiast awarii systemu – 3 dni robocze, gdzie: a) usterką określa się występujące pojedynczo błędy działania systemu nie mające wpływu na działanie produkcyjne systemu; b) awaria to błędnie działający system (powtarzająca się usterka) w obrębie co najmniej 10% ilości stacji objętych systemem. 6. W ramach Supportu Zamawiający otrzymuje dostęp do nowych wersji systemu w ramach posiadanych stref systemu IT Manager. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dni podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach