Przetargi.pl
USŁUGA OKAZJONALNEGO NAJMU I SERWISOWANIA PRZENOŚNYCH TOALET WC I UMYWALEK WOLNOSTOJACYCH DWUSTANOWISKOWYCH ORAZ USŁUGA NAJMU I SPRZĄTANIA KONTENERÓW PRYSZNICOWYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2021-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OKAZJONALNEGO NAJMU I SERWISOWANIA PRZENOŚNYCH TOALET WC I UMYWALEK WOLNOSTOJACYCH DWUSTANOWISKOWYCH ORAZ USŁUGA NAJMU I SPRZĄTANIA KONTENERÓW PRYSZNICOWYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na okazjonalnym najmie wraz z serwisowaniem przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz najmie kontenerów prysznicowych wraz z ich sprzątaniem na terenach administrowanych przez 26 WOG w Zegrzu w terminie od dnia zawarcia umowy do 22.12.2021 r. 2. Ilości najmu, serwisu oraz sprzątania zawiera Formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymagania przedmiotu zamówienia obejmują: NAJEM 1) Przenośnych toalet WC wyposażonych w: • szczelny, bezodpływowy zbiornik na fekalia o pojemności nie mniejszej niż 230 litrów, • deskę sedesową, • pisuar z odprowadzeniem do zbiornika, • podajnik na papier toaletowy, • papier toaletowy, • podajnik ręczników papierowych, • ręczniki papierowe, • dozownik na płyn do mycia rąk, • płyn do mycia rąk, • umywalkę, • antypoślizgową podłogę, • zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem- wolne/zajęte, • podwójny system wentylacji • środki zapachowe, • kosz na śmieci. 2) Umywalek wolnostojących dwustanowiskowych wyposażonych w: • 2 stanowiska do mycia rąk, • 2 pompki nożne lub inny system służący do podawania wody, • zakryty zbiornik wody czystej o pojemności co najmniej 80 litrów, • zakryty zbiornik na wodę brudną, • 2 dozowniki mydła w płynie, • płyn do mycia rąk, • podajnik ręczników papierowych, • ręczniki papierowe, • kosze na zużyte ręczniki. 3) Kontenerów prysznicowych wyposażonych w: • natryski (min. 5 stanowisk w kontenerze), • umywalki (min. 4 stanowiska w kontenerze), • min. 2 dozowniki na płyn do mycia rąk , • płyn do mycia rąk, • podajnik ręczników papierowych, • ręczniki papierowe, • antypoślizgową podłogę, • kosz na śmieci, • zasłony prysznicowe, • lustro nad każdą umywalką, • wieszak na ubranie, •wentylację, • ogrzewanie elektryczne, • bojler elektryczny lub inny system podgrzewania wody, • instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo-prądowe, • min. 2 gniazdka elektryczne (w pobliżu luster), • hermetyczne oświetlenie wewnętrzne, • osprzęt do podłączenia do mediów. Przed przekazaniem do użytkowania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oryginały) dotyczące następujących badań kontenerów prysznicowych: a) pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych, b) rezystancji izolacji, c) zabezpieczeń różnicowo-prądowych, d)pomiar uziemienia, Po każdorazowym montażu Wykonawca dostarczy oświadczenie, że instalacja elektryczna wykonana jest zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami i nadaje się do użytkowania. Z uwagi, że kontenery prysznicowe będą podstawione również w okresie zimowym, na Wykonawcy ciąży obowiązek dostosowania ich użytkowania do warunków atmosferycznych tj. do odpowiedniego zabezpieczenia przed szkodami jakie może wywołać ujemna temperatura powietrza poprzez m.in. ocieplenie przewodów zasilających, montaż przewodu grzewczego itp. SERWIS 1) Przenośnych toalet WC polegający na: • opróżnianiu zbiorników na fekalia, • myciu i dezynfekcji kabin oraz zbiorników z zewnątrz i wewnątrz,• posprzątaniu toalet na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych toalet przy każdym serwisie, • zalaniu zbiorników świeżym koncentratem dezynfekująco- zapachowym, • uzupełnianiu wody, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych, • opróżnianiu koszy w kabinach, 2) Umywalek wolnostojących polegających na: • opróżnianiu zbiornika z nieczystości płynnych, • bieżącym uzupełnianiu zbiornika wody, • utrzymaniu w czystości, • bieżącym uzupełnianiu w ręczniki papierowe i mydło, • opróżnianiu koszy, • posprzątaniu na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych • umywalek przy każdym serwisie. SPRZĄTANIE 1) Kontenerów prysznicowych polegające na: • myciu i dezynfekcji kontenerów wraz z wyposażeniem wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski, • posprzątaniu kontenera wewnątrz, • bieżącym uzupełnianiu w ręczniki papierowe i mydło, • opróżnianiu kosza na śmieci, • myciu luster, Serwisy przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz sprzątanie kontenerów prysznicowych wykonywane są tylko w dniach wskazanych przez Zamawiającego. Nie można zatem uznać za serwis/sprzątanie usługi wykonanej w dzień podstawienia urządzeń sanitarnych ponieważ podstawienie sprawnych, w pełni wyposażonych, czystych i gotowych do użytku urządzeń wynika z wymagań dotyczących ich najmu. Nie można także uznać za serwis /sprzątanie usługi wykonanej w dzień odbioru urządzeń sanitarnych ponieważ byłoby to niezasadne gdyż Wykonawca nie spełnia w tym przypadku warunków serwisu/sprzątania dotyczących m.in. uzupełniania zbiornika wody, papieru, ręczników papierowych czy też mydła. Zamawiający określa następujący zakres zamówienia: Lp. Usługa okazjonalna (na zlecenie) J.m. Iiczba Lokalizacja usługi 1. Najem przenośnych toalet WC szt. 300 zgodnie z OPZ 2. Serwis przenośnych toalet WC szt. 2002 zgodnie z OPZ 3. Najem umywalek wolnostojących dwustanowiskowych szt. 18 zgodnie z OPZ 4. Serwis umywalek wolnostojących dwustanowiskowych szt. 80 zgodnie z OPZ 5. Najem kontenera prysznicowego szt. 32 zgodnie z OPZ 6. Sprzątanie kontenera prysznicowego szt. 562 zgodnie z OPZ Ilości urządzeń sanitarnych potrzebnych do zabezpieczenia zgrupowań, ćwiczeń itp., miejsce ich podstawienia, terminy i częstotliwość serwisu oraz sprzątania będą zgłaszane przez Zamawiającego w formie pisemnej (e-mail). zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42125500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną