Przetargi.pl
USŁUGA ODŚNIEŻANIA DRÓG LEŚNYCH, DOJAZDÓW POŻAROWYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA NIEDŹWIADY W PRZECHLEWIE W 2013 ROKU

Nadleśnictwo Niedźwiady ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Dworcowa 50
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 059 8334371 , fax. 059 8334472
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Niedźwiady
    ul. Dworcowa 50 50
    77-320 Przechlewo
    tel. 059 8334371, fax. 059 8334472
    REGON: 77052830200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedzwiady.szczecinek.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODŚNIEŻANIA DRÓG LEŚNYCH, DOJAZDÓW POŻAROWYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA NIEDŹWIADY W PRZECHLEWIE W 2013 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) mechaniczne odśnieżanie dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie. Lokalizacja: Przedmiotem zamówienia są drogi leśne i dojazdy pożarowe znajdujące się w ewidencji docelowej sieci dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Niedźwiady - mapa wymienionych dróg dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 13) Średnia liczba kilometrów dróg do odśnieżania wynosi ok. 250 km. 2) Zakres zamówienia obejmuje usunięcie pokrywy śnieżnej z jezdni w celu przejezdności dróg leśnych i dojazdów pożarowych na szerokość do 3 m oraz mijanek na których występują. Szczegóły dotyczące zakresu, rozmiaru, terminu i miejsca wykonanych przez wykonawcę usług, określone będą zleceniami. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zleconej usługi w ciągu 4 godzin od przyjęcia zlecenia. 3) Sprzęt Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winien posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania działalności związanej z realizacją zamówienia. Wykonawca musi dysponować sprzętem wraz z operatorem, umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia. Sprzęt jakim powinien dysponować wykonawca do odśnieżania dróg i dojazdów pożarowych: ciągnik rolniczy o mocy 160 KM z pługiem czołowym dwustronnym lub jednostronnym przyczepiany z przodu. 4). Wykonawstwo usługi winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym. 5). Kontrola jakości odbioru: Sprawdzenie jakości prac polega na wizualnej ocenie przejezdność dróg i dojazdów pożarowych w sposób umożliwiający płynność poruszania się samochodów osobowych i ciężarowych służących do transportu drewna. Jednostką obmiarową przy odbiorze jest 1 km drogi leśnej lub dojazdu pożarowego, przy uwzględnieniu szerokości 3m. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich prac wynikających ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o której mowa w pkt 1 powyżej. Dokument wymieniony powyżej stanowią integralną cześć niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.2. Termin wykonania zamówienia w nieprzekraczalnym terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku. 1.3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) dla przedmiotu zamówienia: 1). CPV - 90212000-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w kwocie: - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych, 00-100) 4.2. Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, 3) gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego. 4.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS o/Przechlewo 03 9326 0006 0060 1193 2000 0010 przed upływem terminu otwarcia ofert, z dopiskiem ODŚNIEŻANIE Za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4.5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 4.6. Zgodnie z art. 46. ust.1. Ustawy PZP Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP. 4.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.9. Zgodnie z art. 46. ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26. ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1). Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2). Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3). Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.niedzwiady.szczecinek.lasy.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach