Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW

Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, Strzelców Podhalańskich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 216 118 090 , fax. 261 118 008
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
    Strzelców Podhalańskich 4
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 216 118 090, fax. 261 118 008
    REGON: 49002828900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://woszkzakopane.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów polegająca na odbiorze, wywozie (transporcie) i unieszkodliwieniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, odpadów medycznych, odpadów kuchennych oraz odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów wielkogabarytowych z Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Zakopanem (WOSzK w Zakopanem), ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko, realizowana w zakresie niżej wymienionych 4 zadań: ZADANIE NR 1 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych w magazynach i w warsztacie mechanicznym WOSzK w Zakopanem, wyszczególnionych w Załączniku nr 3A – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 1”. ZADANIE NR 2 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, powstałych w ambulatorium, o kodach: 18 01 03*,18 01 09 zgromadzonych w magazynie WOSzK w Zakopanem, wyszczególnionych w Załączniku nr 3B – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 2”. ZADANIE NR 3 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 wytwarzanych w średniej ilości rocznej określonej w Załączniku nr 3C – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 3”, w obiektach stołówkowo – kuchennych WOSzK w Zakopanem. ZADANIE NR 4 - Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 01 i 20 03 07, wytwarzanych w średniej ilości rocznej określonej w Załączniku nr 3D – „Szczegółowa oferta cenowa – Zad. nr 4” na terenie WOSzK w Zakopanem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiana usługa określone zostały w: załączniku nr 2 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 3A-D do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa - zadania nr 1-4”; załączniku nr 4 do SIWZ – „Wzór umowy”. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zlecenia odbioru, transportu i unieszkodliwiania dodatkowych ilości odpadów (oprócz ilości podstawowych - po zrealizowaniu zamówienia podstawowego), określonych w zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa” w kolumnie 9 – „Zamówienie w ramach prawa opcji”. 5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Ostateczna ilość przekazanych odpadów w ramach prawa opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 6. Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie i terminach realizacji usługi opcjonalnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. 7. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o ceny jednostkowe zgodnie z zał. nr 3A-D – „Szczegółowa oferta cenowa”. Usługa realizowana w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, z przyczyn niezależnych od zamawiającego i zamówienie odbioru w zakresie poszczególnych rodzajów odpadów mniejszych ilości niż określone w Zał. nr 3A-D do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” a także dokonania zmian ilościowych w zakresie odpadów o określonym kodzie kosztem odpadów o innym kodzie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu ograniczenia przedmiotu umowy. Realizacja umowy będzie uzależniona od faktycznych potrzeb zamawiającego, wynikających z faktycznej ilości wytworzonych odpadów. 9. Zamawiający informuje, że wstęp obcokrajowców na teren Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Zakopanem może być realizowany wyłącznie na podstawie pozwoleń wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2017 r., poz. 18). Obcokrajowiec zamierzający mieć wstęp na teren Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Zakopanem zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia. Wymóg posiadania przez obcokrajowców stosownych pozwoleń dotyczy również czynności otwarcia ofert. Obcokrajowcy nie posiadający pozwolenia nie będą wpuszczeni na teren Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Zakopanem. 10. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: 1) aktualną decyzję właściwego organu uprawniającą do wykonywania usługi w zakresie unieszkodliwienia rodzajów odpadów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (zadania 1, 2 i 4); 2) aktualną decyzję uprawniającą do wykonywania usługi, w szczególności decyzję inspekcji weterynaryjnej na zbieranie i transportowanie produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zatwierdzającą środek transportu do zbierania lub przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III. (zadanie 3); 3) dokument stwierdzający, że wykonawca figuruje w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami urzędu Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej i posiada nadany numer rejestrowy (BDO).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Druk „Oferta”, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 2) Zał. nr 3 A - D do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 4”, 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach