Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12

REGIONALNY ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH "RYPIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Puszcza Miejska, 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: REGIONALNY ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH "RYPIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    24
    87-500 Puszcza Miejska, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 340327551
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzuok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania w procesie R1 i/lub R12 odpadu o kodzie 19 12 12 (pre RDF) – rozdrobnione odpady wielkogabarytowe, wraz z usługą transportu odpadów z RZUOK Rypin sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej, gm. Rypin2) Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 (pre RDF) przewidziana do odbioru, transportu i zagospodarowania, wynosi około 200 Mg. – Odpady luzem.3) Odbiór odpadów odbywać się będzie w ciągu miesiąca od podpisania umowy.4) Zagospodarowanie odebranych odpadów o kodzie 19 12 12 (pre RDF) musi odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz.U. 2020 poz. 797), w procesie odzysku i/lub unieszkodliwiania w instalacji komunalnej o której mowa w art. 38b ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.5) Transport odpadów winien być realizowany zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1742).6) Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest do wskazania procesu odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i/lub Załącznikiem Nr 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797), któremu będą poddawane odpady odbierane od Zamawiającego wraz ze wskazaniem nazwy i adresu instalacji/zakładu, do którego będą kierowane odpady, z zastrzeżeniem, że w przypadku zagospodarowania odpadu w procesie unieszkodliwiania odpad ten winien zostać przekazany do instalacji komunalnej zgodnie z art. 38b ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.7) Odpady będą ładowane luzem. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego i będzie odbywał się za pomocą ładowarki teleskopowej.8) Każdorazowy odbiór odpadów będzie odbywał się poprzez ważenie odebranych odpadów na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w RZUOK Rypin sp. z o. o. w Puszczy Miejskiej 24, co zostanie potwierdzone kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowić podstawę do określenia ilości odpadów odebranych przez Wykonawcę oraz podstawę do rozliczenia.9) Zamawiający będzie zobowiązany do wystawienia kart przekazania odpadów w elektronicznej bazie o odpadach w której zostanie wskazany podmiot transportujący odpady oraz instalacja do której te odpady będą przekazywane. Podmiot odbierający odpady będzie zobowiązany do każdorazowego potwierdzania ww. kart. Karty będą wystawiane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797).10) Odbiór odpadów odbywał się będzie sukcesywnie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów odbioru odpadów, w tym: terminu, godziny i rodzaju pojazdów, przesłanym na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z zakładu nie później niż w terminie max do 4 dni roboczych od przesłania przedmiotowego zgłoszenia przez Zamawiającego.11) Miejscem odbioru odpadów jest: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej 24, gm. Rypin (województwo kujawsko - pomorskie).12) W celu zapewnienia ciągłości odbioru odpadu będącego przedmiotem zamówienia z RZUOK Rypin sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej 24 gm. Rypin, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia odbiorów odpadu maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych liczonych od daty obowiązywania umowy.13) W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości odpadów w zakresie do ± 30% względem ilości podstawowej określonej w pkt. 2) Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości odbieranych odpadów i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości odbieranych odpadów na warunkach zawartej umowy do 30 % zamówienia podstawowego. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym, niż 70 % wolumenu określonego w pkt. 2) 14) Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SWZ: Załącznik nr 2 (Projektowane postanowienia umowy) oraz Załącznik nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia)15) Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez posiadanie aktualnego pozwolenia w zakresie transportu odpadu o kodzie 19 12 12 (pre RDF), posiada numer rejestrowy BDO, potwierdzający aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797 ze zm.),i/lubb) w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 19 12 12 (pre RDF), w procesie odzysku i/lub unieszkodliwiania, wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, posiada aktualne pozwolenie na przetwarzanie odpadów, potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797 ze zm.).Uwaga:a) warunek określony w lit. a) dotyczy Wykonawców, którzy świadczą usługę transportu odpadu o danym kodzie. Powyższy wymóg nie dotyczy Wykonawców, którzy takiej usługi nie świadczą a posiadają lub będą posiadać umowę z firmą, która taką usługę świadczy i posiada numer rejestrowy BDO, potwierdzający aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797 ze zm.),b) warunek określony w lit. b) powyżej, dotyczy Wykonawców posiadających własny zakład (instalację) do zagospodarowania odpadów, do którego będą przekazywane odpady będące przedmiotem zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy Wykonawców, którzy nie posiadają własnego zakładu (instalacji) do zagospodarowania odpadu a posiadają umowę z zakładem (instalacją) posiadającą aktualne pozwolenie na zagospodarowanie odpadów, potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797 ze zm.).Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach