Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 10.117,58 m3. II. Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2015 r. do dnia 31.03.2018 r.* * Zamawiający zastrzega, iż w wypadku, gdy udzielenie zamówienia okaże się wykonalne dopiero po 31.03.2015 r. (np. z przyczyn proceduralnych), okresem realizacji zamówienia będzie okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy. III. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów z miejsc i o częstotliwościach podanych poniżej: 1. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek: a) rodzaj pojemnika: pojemnik (kontener) 7 m3; ilość pojemników: 1; częstotliwość wywozu: 5 razy w tygodniu; b) rodzaj pojemnika: pojemnik (kontener) 7 m3; ilość pojemników: 1; częstotliwość wywozu: 3 razy w tygodniu; c) rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l; ilość pojemników: 3; częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu; 2. Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek: a) rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l; ilość pojemników: 2; częstotliwość wywozu: 1 raz w tygodniu; 3. Podstacja Pogotowia Ratunkowego w Brześciu Kujawskim, ul. Hanki Sawickiej 5, 87-880 Brześć Kujawski: a) rodzaj pojemnika: pojemnik 110 l; ilość pojemników: 1; częstotliwość wywozu: 1 raz na 2 tygodnie; IV. W celu realizacji zamówienia Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości i o rodzaju zgodnym z poniższym opisem: a) rodzaj pojemnika: pojemnik 110l; ilość: 1; b) rodzaj pojemnika: pojemnik 1100l; ilość: 5; c) rodzaj pojemnika: pojemnik (kontener) 7 m3; ilość: 2; UWAGI: 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania ich okresowego przeglądu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika w wypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. 3. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2014 r., poz. 21 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wadium w wysokości 7.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą i być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium dołącza się do oferty w oryginale. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na konto w Banku PKO BP, nr konta: 20 1020 5170 0000 1902 0127 0370 z oznaczeniem <>. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach