Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 3 / 13

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
  • Data zamieszczenia: 2013-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52 52
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
    REGON: 43121896900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 3 / 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacja odpadów medycznych przygotowanych przez Zamawiającego w punktach odbioru t.j. 1) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, 2) Zakład Opiekuńczo Leczniczy ul. Partyzancka 9, 21-013 Puchaczów 3) Ambulatorium - Lubelski Węgiel Bogdanka SA, 21-013 Puchaczów, 4) Poradnie w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Cycowie ul. Nowa 1, 21-070 Cyców. Przedmiot zamówienia, oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 90524200-8, 90520000-8 Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP, t.j. a) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010, Nr 185 poz.1243 z późn. zm); b) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008 Nr 25 poz.150 z późn. zm.); c) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. Nr 227 poz.1367 z późn. zm.); d) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U., Nr 249 poz. 1673); e) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 23 grudnia 2002r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003r., Nr 8 poz. 104 z późn. zm.); f) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U.., Nr 139, poz., 940) Odbiór, transport i utylizacja obejmuje odpady medyczne o następujących kodach: 180101;180102*; 180103*; 180106*; 180107; 180109; 180182* o łącznej ilości 38Mg, oraz 180104 w ilości 17Mg; w ciągu 12 miesięcy. Z chwilą przejęcia przez Wykonawcę odpadów medycznych, staje się on ich właścicielem. W celu prawidłowej realizacji usługi Zamawiający wymaga aby na okres jej realizacji Wykonawca wyposażył Zamawiającego w specjalistyczne pojemniki: a) Wielorazowe kontenery jezdne z pokrywą o pojemności 660 litrów w ilości 3 szt. Odbiór odpadów z placówek wymienionych w pkt 3.1, będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych.Wykonawca zobowiązany jest do: a) załadunku odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, b) każdorazowego ważenia odpadów na wadze umiejscowionej w samochodzie Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego, c) wystawiania każdorazowo Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiaczy nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach