Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH Z 24 WOG GIŻYCKO.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922, , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, , fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH Z 24 WOG GIŻYCKO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014, poz. 1923) produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3, powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez 24 WOG w Giżycku. 2. Uwagi dotyczące realizacji zamówienia: 2.1. Usługa obejmuje odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych: 1) ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11-500 Giżycko; 2) ze stołówki nr 35 na terenie 24 WOG ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko; 3) ze stołówki nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12–250 Orzysz, oraz z punktów polowych na terenie poligonu Orzysz; 4) ze stołówki nr 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12–250 Orzysz, oraz z punktów polowych na terenie poligonu Orzysz; 5) ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. Gen. J. Bema 7, 11-600 Węgorzewo. 6) ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska oraz z punktów polowych na terenie poligonu Orzysz oraz na terenie kompleksu wojskowego w Bemowie Piskim. 7) ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19-500 Gołdap. Ponadto może zaistnieć potrzeba odbierania odpadów pokonsumpcyjnych w przypadku uruchomienia stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 w m. Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21. Ilość odpadów: • Pozycja 1 - 10.000 kg • Pozycja 2 - 10.000 kg • Pozycja 3 - 120.000 kg • Pozycja 4 - 120.000 kg • Pozycja 5 - 20.000 kg • Pozycja 6 - 245.000 kg • Pozycja 7 - 10.000 kg RAZEM: 535.000 kg (535 Mg) Odbiór odpadów odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt wg potrzeb: - co najmniej raz w tygodniu, - w przypadku wytworzonych odpadów pokonsumpcyjnych powyżej 800 kg w tygodniu, odbiór realizowany będzie dwa razy w tygodniu lub częściej wg. potrzeb. W takim wypadku o konieczności odbioru odpadów Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie, - w związku z możliwością przeprowadzania ćwiczeń poligonowych może zachodzić potrzeba częstszego odbierania odpadów pokonsumpcyjnych - nawet codziennie. W takim przypadku może zachodzić konieczność odbierania odpadów z punktów polowych (na terenie poligonu) usytuowanych w obrębie administrowanym przez 24 WOG. - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w ciągu …… (zgodnie ze złożoną ofertą) od zgłoszenia (telefonicznie lub faksem). 2.2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy niezbędną ilość pojemników hermetycznie zamykanych o pojemności 60 l oraz 120 l dostosowanych do przechowywania i transportu odpadów (pojemniki mobilne). Ponadto Wykonawca zabezpieczy odpowiednią ilość worków do gromadzenia suchego pieczywa. Wykonawca będzie przeprowadzał dezynfekcję pojemników we własnym zakresie oraz dbał o czystość i porządek w miejscu przechowywania odpadów. Raz w tygodniu Wykonawca przeprowadzi mycie i dezynfekcje pomieszczeń do gromadzenia odpadów oraz kontenerów na zbiórkę odpadów. Pojemność i ilość pojemników oraz worków na suchy chleb ma zapewnić Zamawiającemu swobodne gromadzenie odpadów pokonsumpcyjnych do dnia ponownego odbioru odpadów. 2.3. Wykonawca dostarczy (użyczy nieodpłatnie na czas obowiązywania umowy) w miejsca odbioru odpadów - kontenery chłodnicze na odpady - w okresie gdy temperatura powietrza na zewnątrz przekroczy ok. 70C (konstrukcja kontenera musi zapewnić szczelność trwale nieprzepuszczającą cieczy i gazów, obcych zapachów, komora wewnętrzna ma umożliwić łatwość mycia i dezynfekcji, kontener musi być szczelnie zamykany od zewnątrz, bez możliwości dostępu osób trzecich). Wielkość kontenera musi być dostosowana do ilości wytwarzanych odpadów w danym miejscu. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia „kart przekazania odpadów” na podstawie wystawionego dokumentu handlowego przy przewozie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcych kategorii III, zgodnie z przepisami w tej materii. 2.5. Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać niewielkim zmianom. Płatność za ilość faktycznie odebranych i unieszkodliwionych odpadów. 2.6. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru przez Wykonawcę, przyjęto że: - beczka 60 l – 54 kg odpadów - beczka 120 l – 96 kg odpadów - chleb według faktycznej wagi (zważone przez kierownika stołówki) 2.7. Wykonawca może wystawić fakturę VAT za rzeczywistą ilość odebranych odpadów w danym miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru odpadów przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24 WOG) na dokumentach handlowych, oraz karcie przekazania odpadu (dokumenty dołączone do faktury). 2.8. Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu (w tym koszt załadunku, transportu, unieszkodliwienia odpadów, dostarczenia i dezynfekcji pojemników itp.). 2.9. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg, jakość, terminowe wykonanie zamówienia oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Odpowiedzialnymi za realizację Umowy ze strony Zamawiającego będą osoby odpowiedzialne z poszczególnych punktów żywienia zbiorowego – Kierownicy stołówek: • ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko: Kierownik kuchni i stołówki – Robert Zawisza tel. 261 335 336 lub 727 040 522. • ze stołówki nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej 24 WOG ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko: Kierownik kuchni i stołówki – Mariusz Balcerski tel. 261 335 612 lub 727 040 523. • ze stołówki nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 – 250 Orzysz: Kierownik kuchni i stołówki – Zenon Hawryłyszyn 261 331 466 lub 727 040 535. • ze stołówki nr 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12 – 250 Orzysz: Kierownik kuchni i stołówki – p. Kamil Szyszkowski tel. 261 331 532. • ze stołówki nr na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. Gen. J. Bema 7, 11-600 Węgorzewo: Kierownik Stołówki p. Dorota Dreksler tel. 261 337 244. • ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska: Kierownik kuchni i stołówki – Pani Urszula Świężkowska, tel. 261 333 122, • ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap: Kierownik kuchni i stołówki – Pani Mirosława Kulbacka, tel. 261 336 417.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium kwocie 9 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 75/2017 – usługa utylizacji odpadów ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt powyżej. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Dowód wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach