Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych – 2 pakiety.

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalzawiercie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych – 2 pakiety.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych – 2 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ wraz z udostępnieniem kontenerów/pojemników na czas trwania umowy i utrzymaniem ich w odpowiednim stanie technicznym. Pakiet nr 1 Odpady komunalne o kodach: 20 01 01 – papier i tektura, 20 01 02 – szkło, 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 20 01 39 – tworzywa sztuczne, plastik, 20 01 40 – metale, 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzywa sztucznego, 15 01 07 – opakowania inne ze szkła. Pakiet nr 2 Odpady wielkogabarytowe o kodzie: 20 03 207 – odpady wielkogabarytowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada wpis do Rejestru Działalności Regulowanej zgodnie z Ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1439), na czas trwania umowy, - posiada wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpa-dami),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z częścią VII pkt 10 SIWZ i częścią XIV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach