Przetargi.pl
Usługa odbioru odpadów z Zawiercia, ich transportu i zagospodarowania w RIPOK dla Regionu I Województwa Śląskiego

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6723481 , fax. 32 6721393
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Krzywa 3 3
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6723481, fax. 32 6721393
    REGON: 27019863600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 pkt. 4b Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru odpadów z Zawiercia, ich transportu i zagospodarowania w RIPOK dla Regionu I Województwa Śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór przez Wykonawcę, z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Zawierciu, przy ul. Podmiejskiej, transport i zagospodarowanie, zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz na zasadach określonych w niniejszym SIWZ, odpadów o kodach: - 200301 w ilości szacunkowej 2500 Mg - 200201 w ilości szacunkowej 60 Mg - 191212 w ilości szacunkowej 70 Mg w instalacji wpisanej na listę instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych dla Regionu I Województwa Śląskiego, jako Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych MBP. 2. Odpady, o których mowa w pkt. 1 pochodzą z gminy Zawiercie i z gminy Kroczyce. Muszą być odebrane osobno z każdej z tych gmin i dodatkowo z podziałem na odpady z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych. Szacunkowe dzienne ilości odpadów to: - 200301 w ilości szacunkowej 57 Mg - 200201 w ilości szacunkowej 1,1 Mg - 191212 w ilości szacunkowej 1,6 Mg 3. Wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji usługi, które powinny być uwzględnione przy kalkulacji ceny ofertowej: a) Odbiór odpadów Wykonawca jest obowiązany zagwarantować od poniedziałku do piątku oraz w soboty wynikające z harmonogramu stanowiącego załącznik do umowy (przeciętnie 2 soboty w miesiącu kalendarzowym) w godzinach od 14.00 do 18.00. W celu załadowania odpadów Zamawiający udostępni ładowarkę z operatorem. Zamawiający oświadcza, że posiada ładowarkę Marki: JCB typ WLS 473ZX. Maszyna ta wyposażona w łyżkę 4.0 m3 ogólnego zastosowania, umożliwiającą transportowanie materiału o gęstości do 1200 kg/m3 b) Każdorazowy odbiór odpadów realizowany przez Wykonawcę od Zamawiającego będzie osobno ważony (tj. każdy pojazd transportujący te odpady będzie ważony osobno) na legalizowanej wadze Zamawiającego zlokalizowanej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Zawierciu, przy ul. Podmiejskiej. Zamawiający informuje, że posiada wagę do 40 ton o długości 12 m. Pojazdy odbierające odpady muszą być dostosowane do wagi posiadanej przez Zamawiającego. Dla potwierdzenia odbioru odpadów przez Wykonawcę, Zamawiający wystawiał będzie dokumenty wydania określające wagę i pochodzenie odbieranych odpadów, w dwóch egzemplarzach, jeden z nich przekazując Wykonawcy c) Przy dokonywaniu ważenia odpadów, o którym mowa w pkt. 3 lit. b, kierowca pojazdu transportującego odpady zobowiązany będzie do potwierdzenia podpisem odbioru dokumentu wydania na jego drugim egzemplarzu. d) Najpóźniej do 10-go dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego Wykonawca będzie obowiązany przekazać Zamawiającemu podpisane zbiorcze karty przekazania odpadów wystawione na koniec okresu rozliczeniowego przez Zamawiającego, osobno dla poszczególnych frakcji odpadów z poszczególnych gmin (osobno dla gminy Kroczyce -oddzielnie zabudowa zamieszkała i niezamieszkała i osobno dla gminy Zawiercie - oddzielnie zabudowa zamieszkała i niezamieszkała). e) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osiągnięcia odpowiednich poziomów odzysku zgodnie z art. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz do ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3c ust. 1 i 2 powołanej ustawy w stosunku do rzeczywistej ilości odebranych odpadów. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu w formie pisemnej dokumentów potwierdzających osiągnięcie poziomów odzysku oraz ograniczenia masy odpadów biodegradowalnych, o których mowa w pkt. 3 lit. e powyżej, z masy dostarczonych odpadów, do 10-go dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego. g) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu w formie pisemnej dokumentów potwierdzających ilość odpadów o kodzie 19 12 12, powstałych w procesie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, jak również ilość tych odpadów przekazanych do składowania, do 10-go dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego. h) Wykonawca zobowiązuje się, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas jej trwania do zapewnienia dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości szacunkowej, które zostały określone w pkt. 1 i 2. W dniu podpisania umowy Wykonawca musi przedstawić zamawiającemu dokumenty poświadczające dysponowanie pojazdami określonymi w wymaganiach Zamawiającego dotyczących sprzętu. Dokumentami tymi mogą być np. kserokopie dowodów rejestracyjnych; pojazdy te winny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy. Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy winny być opróżnione z odpadów; i) Na wykonawcy będzie ciążył obowiązek zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę, a także przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu; j) Rozliczenie ilościowe odebranych i zagospodarowanych na RIPOK odpadów następować będzie na koniec miesiąca kalendarzowego lub na ostatni dzień obowiązywania umowy. Termin płatności faktury min. 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 4. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji usługi, które powinny być uwzględnione przy kalkulacji ceny ofertowej zostały zawarte we wstępnym wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury (w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach