Przetargi.pl
Usługa odbioru odpadów wraz z towarzyszącymi pracami czyszczenia urządzeń sozotechnicznych w miejscowościach administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru odpadów wraz z towarzyszącymi pracami czyszczenia urządzeń sozotechnicznych w miejscowościach administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru i utylizacji odpadów z poletka odsączania osadu oraz urządzeń sozotechnicznych (separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczy, osadników, piaskowników, neutralizatorów ścieków kwaśnych, łapacza farb), czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, czyszczenie wraz z udrożnieniem kanałów spływowych. Wykonanie przeglądów serwisowych urządzeń sozotechnicznych znajdujących się na kompleksach wojskowych zlokalizowanych w miejscowościach Rzeszów, Nisko, Jarosław, Przemyśl, Żurawica, Trzcianiec administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług polegających na: 1) odbiorze i utylizacji odpadów z urządzeń sozotechnicznych (myjni, separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczy, osadników, piaskowników, neutralizatorów ścieków kwaśnych, łapacza farb); 2) odbiór suchej frakcji odpadów z dołu odsączania osadu; 3) czyszczenie odwodnień liniowych; 4) udrożnienie kanałów spływowych; 5) czyszczenie urządzeń sozotechnicznych, wykonanie przeglądów serwisowych separatorów ropopochodnych 3. Odpady powstałe w trakcie usługi winny być zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień wykonania usługi na podstawie aktualnych pozwoleń i zezwoleń. 4. Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 6, stanowiący integralną część SIWZ. 6. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektu umowy, tj. Załącznika nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej: - posiada zezwolenie do prowadzenia działalności w zakresie zbierania odpadów niebezpiecznych o kodzie: 13 05 08* - posiada zezwolenie do prowadzenia działalności w zakresie zbierania odpadów o kodzie: 19 08 09 - posiada uprawnienia do działalności w zakresie transportu odpadów o kodach: 13 05 08*, 19 08 09
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A do SIWZ; 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 4) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII SIWZ (te, dla których został wskazany wymóg złożenia wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach