Przetargi.pl
usługa odbioru odpadów medycznych do utylizacji

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Witosa 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7552431 wew. 233
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Witosa 7 7
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7552431 wew. 233
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa odbioru odpadów medycznych do utylizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa odbioru odpadów medycznych do utylizacji . kod odpadu:18-01-01 18-01-02,18-01-03, 18-01-04,18- 01- 07,18- 01- 09,20- 01 -08, 16- 06- 01 ,16- 06- 02 ,16 -06- 06 ,16 02 13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt.9 ppkt 1-6 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z pkt.10 SIWZ, - Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 5. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą) zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: - Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej (zamówieniem) - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował minimum dwoma samochodami wymaganymi przy odbiorze i transporcie niebezpiecznych odpadów medycznych, posiadających dokumentu ( protokółu ) Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczający je do przewozu odpadów medycznych - minimum dwa samochody. - Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat usług odbioru odpadów medycznych (nie mniej niż trzy z terenu woj. lubuskiego) usług odpowiadających swoim rodzajem (wartościowo-ilościowo) usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, które Wykonawca zrealizował. Wykaz ma dotyczyć placówek szpitalnych z podaniem okresu, wartości, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje) - ze wskazaniem zakładu unieszkodliwiania, do którego zostały przekazane odpady medyczne. - Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat (co najmniej pięciu) usług w zakresie wdrożenia i nadzoru nad zintegrowanym programem gospodarki odpadami z placówek szpitalnych podając daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje). Referencje muszą zawierać potwierdzenie wdrożenia i wykonania wszystkich punktów zawartych w zintegrowanym programie gospodarki odpadami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta niezbędne do przeprowadzenia postępowania - jako załączniki do oferty stanowiące integralną jej część: 1. Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej (zamówieniem) tj.: Decyzje właściwego organu o spełnieniu wymagań i dopuszczeniu do prowadzenia działalności , odpowiednio do przedmiotowego zamówienia, zgodnie z Ustawą o odpadach, obejmujące: a) Zezwolenie na transport odpadów medycznych-niebezpiecznych, wydane zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat usług odbioru odpadów medycznych (nie mniej niż trzy z terenu woj. lubuskiego) usług odpowiadających swoim rodzajem (wartościowo-ilościowo) usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, które Wykonawca zrealizował. Wykaz ma dotyczyć placówek szpitalnych z podaniem okresu, wartości, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje) - ze wskazaniem zakładu unieszkodliwiania, do którego zostały przekazane odpady medyczne. Załącznik nr 7; 5. Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat (co najmniej pięciu) usług w zakresie wdrożenia i nadzoru nad zintegrowanym programem gospodarki odpadami z placówek szpitalnych podając daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje). Referencje muszą zawierać potwierdzenie wdrożenia i wykonania wszystkich punktów zawartych w zintegrowanym programie gospodarki odpadami. Załącznik nr 8; 6. Kopia dokumentu ( protokółu ) Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczający do przewozu odpadów medycznych przez minimum dwa samochody; 7. Kopia umowy ze spalarni z obszaru województwa lubuskiego, oraz umowa dodatkową ze spalarnią z obszaru województwa lubuskiego lub województwa sąsiedniego - jako spalarnię alternatywną. Umowa powinna zawierać informację, z której wynika, że zakład utylizacyjny jest w stanie odebrać i utylizować odpady od Zamawiającego w ilościach wskazanych w załączniku nr.2A; 8. formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 9. przedmiot zamówienia (formularz ilościowo cenowy) - wypełniony Załączniki nr 2A do SIWZ; 10. oświadczenie - że oferowany przez Wykonawcę przedmiot postępowania posiada dopuszczenie do obrotu na rynku RP; 11. oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6 , nr 7 , nr 8. do SIWZ; 12. wzór umowy - wypełniony i parafowany (wypełniony w miarę możliwości )Zał. nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach