Przetargi.pl
Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 180102, 180103, 180104, 180106, 180108, 180109, 180182 oraz odpadów o kodzie 150202 i 150110.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 652 122 , fax. 297 604 569
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 652 122, fax. 297 604 569
    REGON: 30461600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 180102, 180103, 180104, 180106, 180108, 180109, 180182 oraz odpadów o kodzie 150202 i 150110.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest odbiór i utylizacja odpadów medycznych o kodach 180102, 180103, 180104, 180106, 180108, 180109, 180182 oraz odpadów o kodzie 150202 i 150110 w ilości określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowi integralną część SIWZ. 1.1 Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 519, z późn. zm.) oraz Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (j.t. Dz.U. 2016 poz. 1987 z późn. zm.), zgodnie z którą odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być spalane na obszarze województwa, na terenie którego zostały wytworzone lub w miejscach położonych najbliżej miejsca ich wytworzenia. Usługa będzie realizowana w sposób zgodny z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. 2016 poz. 1819 z późn. zm.). 1.2 Ilość odbieranych odpadów medycznych będzie określana w siedzibie Zamawiającego na podstawie pomiaru dokonywanego przez Wykonawcę w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Ważenie i załadunek odpadów własnymi siłami i środkami Wykonawcy. 2 Obecnie u Zamawiającego usługę odbioru i utylizacji odpadów, o których mowa w ust. 1, świadczy Wykonawca EMKA S.A. z siedzibą w Żyrardowie. 3 Spalarnia funkcjonowała w oparciu o następujące decyzje: Decyzja Nr 4/08/PŚ.P z dnia 29.04.2008 r. wydana przez Marszałka Województwa Mazowieckiego dotycząca pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza m.in. z instalacji spalania odpadów medycznych jest ważna do 29.04.2018 r. Decyzja Nr 17/11/PŚ.P z dnia 09.06.2011r. przenosząca prawa i obowiązki z decyzji Nr 4/08/PŚ.P , Decyzja Nr 42/15/PŚ.O z dnia 2 kwietnia 2015 r. dot. pozwolenia na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających w związku z eksploatacją instalacji do termicznego przekształcania odpadów medycznych i weterynaryjnych była ważna do 31.07.2017r. oraz Decyzja Nr 82/16/PZ.O z dnia 15 lipca 2016 r. dot. zezwolenia na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych była ważna do 14.07.2017r. Wymienione decyzje stanowią Załącznik nr 8 do SIWZ. 4 Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wyrażenie zgody przez Wykonawcę na najmem pomieszczeń o powierzchni 145 m2 i urządzeń instalacji spalarni odpadów. Na najem pomieszczeń i urządzeń zostanie zawarta odrębna umowa, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający umożliwia wykonanie wizji lokalnej na obiekcie po wcześniejszym ustaleniu terminu. 5 Na podstawie odrębnie zawartej umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: za czynsz najmu pomieszczeń i urządzeń miesięcznie kwotę min. 2550,00 zł netto plus koszty mediów i obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT), 6 Szacunkowa max. ilość odpadów w okresie realizacji umowy to 375596 kg. Dana ilość może ulec zmianie wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wydajność spalarni Zamawiającego wynosi 70 kg/h. Zamawiający nie ogranicza możliwości spalania odpadów poza jego odbiorem co należy ująć w kalkulacji ceny jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ogólne warunki: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Okres ważności wadium winien obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi: 16 400,00 (słownie: szesnaście tysięcy czterysta złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Powszechna Kasa Oszczędności – Bank Polski S.A. Oddział w Ostrołęce nr rachunku: 97 1020 3802 0000 1002 0010 8761. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego przetargu dotyczy wadium. Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Do oferty zaleca się dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału, w Kasie Zamawiającego przy Al. Jana Pawła II 120A w Ostrołęce, II piętro. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 7. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu wpłaty wadium uważa się uznanie rachunku zamawiającego. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przetargu oraz podać nr swojego konta bankowego, na które należy zwrócić wadium. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczenie lub gwarancja powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z warunków określonych w art. 46 ust. 4a, oraz z art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm). 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 14. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej zajmującej się gospodarką odpadami w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy. 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. 3) Kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4) Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach