Przetargi.pl
Usługa odbioru i transportu odpadów medycznych celem ich zgospodarowania pochodzących z działaności służb medycznych 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi 9-11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8105800 , fax. 091 8105802
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Piotra Skargi 9-11 9-11
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8105800, fax. 091 8105802
    REGON: 81020096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i transportu odpadów medycznych celem ich zgospodarowania pochodzących z działaności służb medycznych 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów medycznych celem ich zagospodarowania pochodzących z działalności służb medycznych w 109 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca w tym zakresie musi udokumentować posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na odbiorze i transporcie odpadów medycznych o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia - w tym celu przedstawią aktualne zezwolenia wydane przez właściwe organy: a) zezwolenie na transport odpadów medycznych, b) posiadają odpowiednio przystosowane środki transportu oraz umowę z podmiotem prowadzącym instalację utylizacji odpadów medycznych; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - w tym celu przedstawią Zamawiającemu wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług o podobnym charakterze - odpowiadających swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - w tym celu Wykonawcy przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 45.000,00 zł. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunku w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dołączonych dokumentów. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3), wypełnionej i podpisanej oferty Wykonawcy (załącznik nr 2); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesji lub zezwoleń na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - przedstawią aktualne zezwolenia wydane przez właściwe organy: a) zezwolenie na transport odpadów medycznych o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, b) dokumenty potwierdzające, że posiadają odpowiednio przystosowane środki transportu oraz umowę z podmiotem prowadzącym instalację utylizacji odpadów medycznych. 4) oświadczeń z wykazem, (co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, o podobnym charakterze a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4); 5) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą 45.000,00 zł. Do oferty dołączyć należy dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa - musi być złożone w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.109szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach