Przetargi.pl
Usługa odbioru i odzysku odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących 100% własność Gminy Wrocław w rejonie C i L, znak postępowania: WM-NZ/PN/29/2009/B

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3282021, 3282013 , fax. 0-71 3282027
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A 63A
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3282021, 3282013, fax. 0-71 3282027
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i odzysku odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących 100% własność Gminy Wrocław w rejonie C i L, znak postępowania: WM-NZ/PN/29/2009/B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Odbior z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących 100% własność Gminy Wrocław oraz transport, odzysk i unieszkodliwienie odpadów komunalnych w rejonie C i L 2)Sprzątanie miejsc zbierania odpadów obsługujących nieruchomości Gminy Wrocław w rejonach C i L. - Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.) i mieszczą się w grupie oznaczonej kodem: 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie, 17 - odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych i 15 - odpady opakowaniowe; - Wszystkie działania Wykonawcy objęte przedmiotem zamówienia powinny być zgodne z przepisami z zakresu Prawo Ochrony Środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Wrocławia, a także z innymi obowiązującymi przepisami z zakresu go-spodarowania odpadami. Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia winien monitować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki okre-ślone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: A. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot zamó-wienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN. B. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę z zakresu odbioru odpadów komunalnych w ramach jednej umowy trwającą nieprze-rwanie przez okres co najmniej 10 miesięcy kalendarzowych na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilna należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamó-wienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: w za-kresie odbioru zmieszanych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmie-szanych) o kodzie odpadu: 200301, 200303, w zakresie odbioru odpadów ulega-jących biodegradacji o kodzie odpadu: 200108, 200201, 200101, w zakresie od-bioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie odpadu: 200307, w zakresie od-padów z remontów o kodzie odpadów: 170101, 170102, 170103, 170107, 170180, 170201, 170202, 170203, w zakresie sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodzie odpadów: 200123, 200134, 200135, 200136, w zakresie odpadów zbiera-nych selektywnie o kodzie odpadów: 150101, 150102, 150107, zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z gospodarką odpadami objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie: -odbioru odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.), -odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych w drodze sortowania lub udokumentują, gotowość/zapewnienie odbioru odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność oraz posiadającego zezwolenia na odzysk odpadów komunalnych w drodze sortowania. Sortownia musi być wpisana w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego, -zbierania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2007 r., Nr 39 poz. 251 ze zm.) -odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia , wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zm.), jeżeli Wykonawca jest uprawniony do prowa-dzenia działalności w tym zakresie, oraz będzie wykonywał czynności w zakre-sie odzysku lub unieszkodliwiania we własnym zakresie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub udokumentują, gotowość/zapewnienie odbioru odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność oraz posiadającego zezwolenia w zakresie unieszkodliwiania lub odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowa-dzenia działalności w tym zakresie, tj. w przypadku, gdy Wykonawca nie bę-dzie prowadził unieszkodliwiania lub odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia w ramach prowadzonej przez siebie działalności potwierdzenie na-dania przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska numeru uprawniającego do zbierania sprzętu elektrycznego i elektronicznego, B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 500 000 PLN 6) Zobowiązanie Wykonawcy, że po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisa) będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż równowartość 500 000 PLN na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdyby dotychczasowe ubezpieczenie wygasło po terminie składania ofert. C. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 7) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną usługę z zakresu odbioru odpa-dów komunalnych w ramach jednej umowy trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 10 miesięcy kalendarzowych na kwotę nie mniejszą niż: 500 000 PLN z podaniem zakresu usług, ich wartości, daty wykonania (należy po-dać od miesiąc i rok - do miesiąc i rok) i miejsca wykonania oraz odbiorców z za-łączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach