Przetargi.pl
Usługa ochrony przeciwpożarowej lasów-pełnienie dyżurów w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w KP PSP w Pile oraz dyżur samochodu patrolowo-gaśniczego na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra

Nadleśnictwo Zdrojowa Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Al. Poznańska 126
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672142667
  • Data zamieszczenia: 2023-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Zdrojowa Góra
    Al. Poznańska 126
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672142667
    REGON: 570064530
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdrojowagora.pila.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony przeciwpożarowej lasów-pełnienie dyżurów w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w KP PSP w Pile oraz dyżur samochodu patrolowo-gaśniczego na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżuru przy monitorach w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (ZPAD) w okresie trwania akcji bezpośredniej pomiędzy 1 marca a 31 października 2023 r. na rzecz Nadleśnictw Zdrojowa Góra i Kaczory oraz dyżur samochodu patrolowo-gaśniczego na rzecz Nadleśnictwa Zdrojowa Góra.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251120-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.d) zdolności technicznej lub zawodowej:- W zakresie doświadczenia:Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) usługi (prace wykonywane na podstawie 1 lub większej ilości umów) polegające na wykonywaniu prac w zakresie pełnienia dyżurów przeciwpożarowych o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda.- W zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:min. 3 osobami – dyżurnymi/obserwatorami, którzy posiadają praktykę, doświadczenie w okresie minimum 1 okresu akcji bezpośredniej przy obserwacji terenów leśnych za pomocą kamer (monitoring) - przez co Zamawiający rozumie pełnienie dyżurów w okresie akcji bezpośredniej w ochronie przeciwpożarowej zgodnie z Instrukcją ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych z 23 grudnia 2019r.min. 2 osobami – załoga samochodu patrolowo-gaśniczego - przez co Zamawiający rozumie pełnienie dyżurów w okresie akcji bezpośredniej w ochronie przeciwpożarowej zgodnie z Instrukcją ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych z 23 grudnia 2019r.- W zakresie potencjału technicznego;Samochód patrolowo-gaśniczy ze zbiornikiem na wodę o pojemności minimum 200l z możliwością podawania środka gaśniczego.Wymagany czas reakcji przystąpienia do akcji gaśniczej do 30 minut od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach