Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ LASÓW - PEŁNIENIE DYŻURÓW W ZINTEGROWANYM PUNKCIE ALARMOWO-DYSPOZYCYJNYM W KP PSP W WAŁCZU NA ROK 2021

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 500 894 , fax. 672 582 932
  • Data zamieszczenia: 2021-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 500 894, fax. 672 582 932
    REGON: 57006451800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://walcz.pila.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa -Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wałcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ LASÓW - PEŁNIENIE DYŻURÓW W ZINTEGROWANYM PUNKCIE ALARMOWO-DYSPOZYCYJNYM W KP PSP W WAŁCZU NA ROK 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżuru przy monitorach w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (ZPAD) w okresie trwania akcji bezpośredniej pomiędzy 01 marca 2021 r. a 31 października 2021 r. na rzecz Nadleśnictwa Wałcz i nadleśnictw powiatu wałeckiego (Nadleśnictwa: Człopa, Mirosławiec, Płytnica, Tuczno) dyżury odbywać się będą w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Wałcz w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Wałczu, ul. Gen. Władysława Andersa 20. Dyżur będzie pełniony w zależności od ustalonego stopnia zagrożenia pożarowego dla każdej z obowiązujących na tym terenie stref prognostycznych 8_A i 8_B. II. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę całości przedmiotu zamówienia. III. Pełniący dyżury będzie zobowiązany do ustalenia lokalizacji dymu lub pożaru na terenie całego powiatu wałeckiego. IV. Szczegółowy zakres prac znajduje się w „Instrukcji pracy dyspozytora Zintegrowanego Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego Nadleśnictw: Człopa, Mirosławiec, Płytnica, Tuczno, Wałcz ” V. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeksu pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na Pełnieniu dyżurów w punkcie ZPAD. VI. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie z uwzględnieniem wszelkich wymogów prawa, dotyczących w szczególności bezpieczeństwa i higieny pracy oraz obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a uregulowanym m.in. w : a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U. Nr 161, poz. 1141). b) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego obszarów leśnych (Dz.U. Nr 58, poz. z późn. zm.). c) Instrukcji ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych z 23 grudnia 2019 roku obowiązującej od 01 stycznia 2020 roku. d) Ustawie z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jedn. DZ.U. 2018 poz. 620). e) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2019r. poz. 67). VII. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do : a) zapewnienia porządku i czystości w pomieszczeniach : ZPAD , sanitarnym i socjalnym (do Wykonawcy należy zakup środków czystości oraz niezbędnych akcesoriów , a także codzienne sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez pracowników Wykonawcy) ; b) zaopatrzenia pracowników Wykonawcy w materiały biurowe niezbędne do prawidłowego funkcjonowania ZPAD ; c) zapewnienia pracownikom Wykonawcy niezbędnego wyposażenia w środki ochrony osobistej, sprzętu do przygotowania gorących napojów (np. czajnik elektryczny), artykuły czystości (mydło, ręczniki , papier toaletowy itp.) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251120-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach