Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP., SĄDU REJONOWEGO W STRZELCACH KRAJ., SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU, SĄDU REJONOWEGO W SULĘCINIE

Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Mieszka I
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0957256749, , fax. 957 202 807
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp.
    Mieszka I 33
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0957256749, , fax. 957 202 807
    REGON: 64627400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow-wlkp.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP., SĄDU REJONOWEGO W STRZELCACH KRAJ., SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU, SĄDU REJONOWEGO W SULĘCINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ NR I SAD OKRĘGOWY W GORZOWIE WLKR: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych-budynki mieszczą się przy ul. Mieszka 133, ul. Mieszka I 33a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2. Obiekt oraz mienie przy ul. Mieszka 133 oraz Mieszka I 33a podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynku Sądu przy ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a, ogrodzony płotem z prętów metalowych zlokalizowany jest ogrodzony parking. 3. Ruch osobowy do i z budynków odbywa się przez jedno wejście, w poniedziałek w godzinach 7.15 - 18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15. 4. Policja Sądowa zapewnia bezpieczeństwo i porządek publiczny w budynkach Sądu przy ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15 zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.2007r. (Dz. U. z 2007r. Nr 155,poz.l093). 5. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 6. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 7. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) budynki Sądu przy ul. Mieszka 133 i ul. Mieszka I 33a wyposażone są w system telewizji przemysłowej, system anty włamaniowy, system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.15 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a tylko w godzinach urzędowania Sądu dwóch pracowników ochrony w pomieszczeniu ochrony i na bramce na parterze, a po godzinach urzędowania tylko jednoosobowa ochrona; -dodatkowo w szatni przy ul. Mieszka I 33 w godzinach i dniach urzędowania Sądu jeden pracownik, który będzie przyjmował i wydawał odzież w dniach i godzinach obsługi interesantów przez Sąd, ochroniarz ponosi pełną odpowiedzialność za pozostawioną odzież przez petentów Sądu oraz dba o czystość w miejscu wykonywania pracy ( czynności w szatni będą wykonywane w miesiącach: listopad i grudzień 2019r., oraz styczeń luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień i październik 2020r.). c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. CZEŚĆ NR II SĄD REJONOWY W MIĘDZYRZECZU: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 1 wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych- budynek mieści się przy ul. Wojska Polskiego 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynku, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2. Obiekt oraz mienie przy ul. Wojska Polskiego 1 podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynku Sądu przy ul. Wojska Polskiego 1 -plac o powierzchni 765 m2 3. Ruch osobowy do i z budynku odbywa się przez jedno wejście, w poniedziałek w godzinach 7.00 -18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.00 -15.00 4. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 5. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 6. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) Obiekt przy ul. Wojska Polskiego 1 wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system antywłamaniowy oraz system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - ul. Wojska Polskiego 1 - w dni robocze oraz soboty, niedziele i święta - 1 osoba przez całą dobę c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. CZĘSC NR III SAD REJONOWY W STRZELCACH KRAJ.: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Strzelcach Kraj. wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych-budynki mieszczą się przy ul. Rynek 2-3 66-500 Strzelce Kraj.. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Budynek po lewej stronie (nowszy) ma dwie kondygnację, podpiwniczony z klatką schodową. Budynek po prawej stronie (starszy) trzykondygnacyjny, podpiwniczony z klatką schodową. W budynku znajdują się dwa posterunki: PS-1 przy wejściu głównym do budynku PS-2 pomieszczenie ochrony (portiernia) położone w nowej części (pokój nr 8 z oknem wychodzącym na hol główny). Do budynku Sądu przynależy plac (parking dla 4 samochodów), który nie jest ogrodzony i znajduje się przy tylnym wyjściu z budynku. 2. Obiekt przy ul. Rynek 2-3 podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynku Sądu przy ul. Rynek 2-3. 3. Ruch osobowy do i z budynków odbywa przez wejście główne i od strony parkingu, w poniedziałek w godzinach 7.15 -18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15. 4. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 5. Ochrona obiektu oraz mierna realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 4 do ogłoszenia), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 6. W przypadku osób niepełnosprawnych chcących dostać się na teren obiektu, pracownik ochrony zobowiązany będzie udzielić niezbędnej pomocy dla tych osób korzystając w razie potrzeby z dostępnej platformy dla osób niepełnosprawnych oraz z chodołazu. 7. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) Obiekt przy ul. Rynek 2-3 wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system anty włamaniowy oraz system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.15 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - Obsługa posterunku nr 1 – jedna osoba w godzinach urzędowania; - Obsługa posterunku nr 2 -1 osoba, która będzie pełniła także funkcję portiera (całodobowo we wszystkie dni). c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. CZĘŚĆ NR IV SAD REJONOWY W SULĘCINIE: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Sulęcinie przy ul. Kościuszki 30 oraz budynku Prokuratury Rejonowej w Sulęcinie przy ulicy Plac Kościelny 1 (odległość między budynkami ok. 50 m). wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony będzie sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2.Budynki oraz mienie przy ul. ul. Kościuszki 30 oraz Plac Kościelny 1 podlegają ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynków Sądu przy ul. ul. Kościuszki 30 - płac o powierzchni 323 m2' 3. Ruch osobowy do i z budynków odbywa się w poniedziałek w godzinach 7.15 -18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15. 4. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 5. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 6. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) Obiekt przy ul. Kościuszki 30 wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system antywłamaniowy oraz system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - ul. Kościuszki 30 - w dni robocze oraz soboty, niedziele i święta - 1 osoba przez całą dobę c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.2018.2142 j.t.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach