Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu budynków wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi, zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-643 Łódź, ul. Żeligowskiego 32/34
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6332346 , fax. 042 6332346
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi
    ul. Żeligowskiego 32/34 32/34
    90-643 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6332346, fax. 042 6332346
    REGON: 01251326200124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu budynków wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi, zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakresie ochrony fizycznej oraz monitoringu budynków wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zintegrowanie systemu alarmowego antywłamaniowego i przeciwpożarowego w oparciu o funkcjonujące urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy, do Centrum Monitorowania, za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę, na jego koszt, w obiektach Zamawiającego (na czas realizacji umowy) niezbędnych urządzeń nadawczych, pozostających własnością Wykonawcy, 2) całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego wraz z serwisem, obejmującym miesięczne przeglądy (konserwacje) i naprawy urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej, w jednostkach wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy, 3) całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu alarmowego pożarowego drogą radiową i telefoniczną znajdującego się w obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Poddębicach (zakres czynności określa Załącznik nr 2 do umowy), 4) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym w terminie 1 miesiąca od daty zawarcia umowy, planów ochrony fizycznej i planów ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla jednostek terenowych wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy, 5) objęcie ochroną fizyczną jednoosobowo i całodobowo Placówek Terenowych KRUS w: Tomaszowie Mazowieckim i Zduńskiej Woli, 6) prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej: a) całodobowej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, uruchamiania i wyłączania systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy), b) monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (dane dotyczące awarii, sabotażu, raporty z interwencji grup interwencyjnych oraz uruchomień i wyłączeń systemów alarmowych przez osoby uprawnione, a także z ingerencji osób nieupoważnionych w strefy chronione), c) serwisowania (konserwacji) urządzeń i instalacji systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych, zapewniających utrzymanie systemów w stałej sprawności technicznej (zakres czynności określa Załącznik nr 2 do umowy), 7) przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznych protokołów funkcjonowania systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych oraz realizacji usługi ich serwisowania, 8) demontaż zainstalowanych urządzeń po zakończeniu umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego, 9) przeniesienie na koszt Wykonawcy zainstalowanych urządzeń w przypadku montażu przez Zamawiającego nowych systemów alarmowych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał w Załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100). 2. Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10 listopada 2015r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy NBP O/O w Łodzi, numer rachunku: 36 1010 1371 0007 5218 9320 0000, z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony nr 0900.261.3.2015 - ochrona. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących, po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa a art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, musi być załączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba obiektów użyteczności publicznej objętych ochroną w ramach jednego Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach