Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia Parku Wodnego OCTOPUS w Suchym Lesie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8125161 , fax. 061 8125212
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 13 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8125161, fax. 061 8125212
    REGON: 00054933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: suchy-las wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia Parku Wodnego OCTOPUS w Suchym Lesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia Parku Wodnego OCTOPUS w Suchym Lesie. Obszar objęty realizacją zadania obejmuje budynek Parku Wodnego OCTOPUS wraz z przyległymi parkingami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1a) posiadają koncesję uprawnienia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 1b) posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej 2 stopnia 1c) posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego 2 stopnia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 2 a. Doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca musi wykazać się minimum 6 miesięcznym doświadczeniem w ochronie kompleksu basenowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. parkingi, restauracja, sala konferencyjna; - Wykonawca musi wykazać, że wykonywał i wykonuje - nieprzerwanie prace z zakresu ochrony osób i mienia w okresie od 01.06.2006 do 31.06.2009 roku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki 2 b. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawca przedstawi w ofercie szczegółowe kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe kandydatów na każde stanowisko. 3. Posiadają całodobowo do dyspozycji grupy interwencyjne, które podejmą czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 82, poz.560).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oferta musi zawierać: 1. Właściwe Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 4. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 5. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z pózn. zm.) 10. Oświadczenie o posiadaniu całodobowo do dyspozycji grupy interwencyjnej, która podejmie czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach - druk Nr 2.3. 11. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.4. 12. Wykaz świadczonych usług wraz z referencjami - druk Nr 2.5. 13. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.6. 14. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzoną na tej podstawie kalkulacją będącą podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.7. 15. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej - Druk Nr 2.8. 16. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 17. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach