Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia oraz świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65077 Zielona Góra, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4532600, 4532622 , fax. 684 532 603
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze
    al. Wojska Polskiego 9
    65077 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4532600, 4532622, fax. 684 532 603
    REGON: 27654100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia oraz świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie ochrony fizycznej budynku i przyległego terenu wraz z obsługą monitoringu kamer zewnętrznych, monitorowaniem elektronicznego systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz obsługą centrali systemu przeciwpożarowego a także świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.1. całodobową bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze przy al. Wojska Polskiego 9 (obsada – jeden pracownik ochrony całodobowo we wszystkie dni w roku) zgodnie z art. 3 pkt 1 a) i b) oraz art. 3 pkt 2 a) Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 (Dz. U. z 1997 roku Nr 114 poz. 740 z późn. zm.), 1.2. obsługę systemu monitoringu kamer zewnętrznych, 1.3. świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze przy al. Wojska Polskiego 9 (obsada – jeden pracownik recepcji - szatni od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 19.30 i w soboty w godzinach 9.00 do 16.00), 1.4. obsługę centrali przeciwpożarowego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku monitorowanego przez Centrum Alarmowo-Odbiorcze Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, 1.5. monitorowanie sygnałów istniejącego elektronicznego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu przez zewnętrzną stację monitorowania systemów alarmowych Wykonawcy, 1.6. wsparcie ochrony przez grupę interwencyjną Wykonawcy, 1.7. przeprowadzanie raz na kwartał przeglądu i konserwacji urządzeń instalacji elektronicznego systemu alarmowego – harmonogram przeglądów stanowił będzie załącznik do umowy, 1.8. opracowanie i wdrożenie Planu Ochrony Biblioteki - w ciągu 60 dni od rozpoczęcia ochrony, 1.9. przeprowadzenie, w ciągu 60 dni od rozpoczęcia ochrony, cyklu 3 godzinnych szkoleń, dla wszystkich pracowników Biblioteki (3 grupy szkoleniowe) z zakresu ochrony osób i mienia, bezpieczeństwa i zasad współpracy z etatową ochroną oraz sposobu zachowania się w przypadku zaistnienia zagrożenia przestępczego w obiekcie (np. napad rabunkowy, zagrożenie terrorystyczne) lub zdarzenia wymagającego ewakuacji ludzi i sprzętu (np. pożar) – plan szkoleń stanowił będzie załącznik do umowy, 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy realizacji przedmiotu umowy z udziałem pracowników (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca, nie później niż w dniu rozpoczęcia usługi, przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą wykonywać przedmiot umowy i udokumentuje zatrudnienie ich na umowę o pracę w sposób, który nie godzi w aktualne przepisy prawa, w tym w przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, tj. przekaże Zamawiającemu kopie zanonimizowanych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, umów o pracę zawartych z wszystkimi pracownikami (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, wykonującymi czynności, których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Wykaz będzie aktualizowany przez cały okres trwania umowy, w ślad za tym aktualizowany będzie stan kopii zanonimizowanych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, umów o pracę. Czynności powyższe pozwolą również na realizację przez Zamawiającego wymogu kontroli Wykonawcy w zakresie sposobu zatrudnienia pracowników (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, określonym art. 29 ust 3a Pzp, który to przepis, za pośrednictwem Wykonawcy umożliwia także przeprowadzenie stosownej kontroli dotyczącej zatrudnienia pracowników (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, Podwykonawców wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zastosuje sankcje w formie kar umownych w wysokości 1% wynagrodzenia za wykonanie całości zamówienia brutto w stosunku do Wykonawcy z tytułu niespełnienia wymagań opisanych w zakresie zatrudnienia, jednocześnie zobowiązując wykonawcę do natychmiastowego dopełnienia obowiązku, kolejne tego rodzaju zaniedbanie usankcjonowane będzie karą umowną w wysokości 2% wynagrodzenia za wykonanie całości zamówienia brutto. W sytuacji, kiedy i wówczas Wykonawca nie dopełni natychmiast obowiązku zatrudnienia pracownika/-ów (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, Zamawiający zgłosi problem Państwowej Inspekcji Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach