Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia Fundacji Fundusz Współpracy oraz prace konserwacyjne systemu elektronicznej kontroli dostępu, systemu SWN i systemu telewizji nadzoru

Fundacja "Fundusz Współpracy" DZP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-444 Warszawa, ul. Górnośląska 4a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 450 97 63 , fax. 0-22 450 99 10, 450 98 03
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Fundusz Współpracy" DZP
    ul. Górnośląska 4a 4a
    00-444 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 450 97 63, fax. 0-22 450 99 10, 450 98 03
    REGON: 00217976000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia Fundacji Fundusz Współpracy oraz prace konserwacyjne systemu elektronicznej kontroli dostępu, systemu SWN i systemu telewizji nadzoru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: a) usługa ochrony osób i mienia Fundacji Fundusz Współpracy wykonywana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym, oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych, systemach alarmowych oraz wizyjnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 Nr 145 poz 1221), zwanej dalej ustawą o ochronie osób i mienia; Świadczenie usług ochrony dotyczy ochrony pomieszczeń biurowych siedziby Fundacji przy ul. Górnośląskiej 4a, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.30 do 8.30 dnia następnego, oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy, oraz w inne dni robocze, decyzją Zarządu Zamawiającego uznane za wolne od pracy Usługa ta wymaga obecności jednego pracownika. b) prace konserwacyjne systemu elektronicznej kontroli dostępu, systemu SWN (System Wykrywania Włamania Napadu) i systemu telewizji nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają aktualną koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują): - minimum 2 zamówienia obejmujące swoim zakresem ochronę osób i mienia w obiektach będących zakładami pracy i trwały/trwają nie krócej niż przez 12 kolejnych miesięcy i wartością nie mniejszej niż 20 000 zł brutto (dwadzieścia tysięcy zł brutto) każde z zamówień; - minimum 2 zamówienia obejmujące swoim zakresem prace konserwacyjne systemu elektronicznej kontroli dostępu, systemu SWN i systemu telewizji nadzoru i wartością nie mniejszej niż 10 000 zł brutto (dziesięć tysięcy zł brutto) każde z zamówień; c) dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: dysponują lub będą dysponować: - co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia; - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych). e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w ust. 1. poz. e), b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunek opisany w ust. 1. poz., a), b), c) i d). 3. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III.2) pkt. 1. poz. a), Wykonawca składa wraz z ofertą aktualną koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Zamawiający przewiduje, iż w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zamówienie określone w pkt 4.1.a) SIWZ będzie wykonywane przez tego Wykonawcę lub Wykonawców, który/którzy przedłożą koncesję, o której mowa w sekcji III.2) pkt. 1. a). 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III.2) pkt. 1. poz. b), Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych, zamówień, w zakresie szczegółowo opisanym w sekcji III.2) pkt. 1 pkt b) na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych zamówień. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcji pkt. 1. poz. c), Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w zakresie szczegółowo opisanym w sekcji III.2) pkt. 1 pkt c) na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 4. Wykonawca wskazał, że będzie dysponował osobami. 6. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III.2) pkt. 1. poz. d), Wykonawca składa wraz z ofertą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy na wskazaną w zdaniu poprzednim kwotę przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku polisy, w której kwota ubezpieczenia wyrażona jest w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN przyjmując do przeliczeń średni kurs NBP danej waluty z dnia otwarcia ofert. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 9. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w ust. 7. winien być złożony odrębnie przez każdego z nich. Dokument wymieniony w ust. 1. winien być złożony przynajmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w ust. 2., 3., 4., 5. i 6. winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane przez tego z Wykonawców, który został upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 10. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być dokonane na każdej zapisanej stronie; 11. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; 12. Dokument, o którym mowa w ust. 7. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach