Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 455 660 , fax. 618 400 693
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
    ul. Strzeszyńska 36
    60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 455 660, fax. 618 400 693
    REGON: 10613083001300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna- agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie: a) stałej i doraźnej ochrony fizycznej wykonywanej przez stały dozór sygnałów gromadzonych, przetwarzanych i przesyłanych przez urządzenia i system monitoringu elektronicznego oraz dojazd załóg interwencyjnych do obiektów Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, w tym biur powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego, w których system monitoringu elektronicznego wykrył zagrożenie (lokalizacje zgodne z Tabelą nr 1); b) zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów monitoringu sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia wynikającym z potrzeby napraw, rozbudów i modernizacji (zwanych dalej w umowie systemami zabezpieczeń) oraz przeglądach okresowych, konserwacji i naprawach w miejscu zainstalowania w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego (lokalizacje zgodnie z tabelą nr 1). Na elektroniczne systemy monitoringu, o których mowa wyżej, składają się: i) System Kontroli Dostępu (SKD), ii) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), iii) System Telewizji Dozorowej w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 i ul. Strzeszyńskiej 36 (CCTV). UWAGA! W przypadku montażu systemu CCTV w innych obiektach Zamawiającego Wykonawca bez zwiększania wynagrodzenia automatycznie obejmie umową również nowe systemy. iv) System transmisji sygnałów alarmowych, v) System przeciw pożarowy (p.poż). c) Wymiany kluczowych elementów systemu zabezpieczeń, którą zostaną objęte systemy zabezpieczeń w 7 obiektach, wskazanych przez Zamawiającego. i) W ramach wymiany kluczowych elementów Wykonawca dokona demontażu starych elementów kluczowych we wskazanych systemach zabezpieczeń i dokona ich utylizacji, a w miejsce zdemontowanych elementów kluczowych zainstaluje i sprzeda Zamawiającemu nowe kluczowe elementy. ii) Wykonawca wykona aktualną i pełną dokumentację techniczną systemu zabezpieczeń, obejmującą wymienione elementy systemu zabezpieczeń oraz wszystkie urządzenia podłączone do tego systemu (czujki ruchu, czujki p.poż, inne) wraz z podaniem numerów linii alarm owych i bilansu energetycznego. iii) Przez kluczowe elementy systemów zabezpieczeń rozumie się następujące elementy: centrala alarmowa, modułu rozszerzeń wejść, manipulatory systemowe, niezbędne elementy zasilania (zasilacz buforowy, akumulator). Centrale alarmowe, będące przedmiotem sprzedaży i instalacji w ramach prawa opcji, muszą posiadać funkcjonalność: -polegającą na możliwości podłączenia centrali alarmowej do sieci wewnętrznej (intranetu) Zamawiającego pozwalającą na wysyłanie wiadomości na służbowy adres poczty elektronicznej właściwego pracownika Zamawiającego w ramach serwera pocztowego Zamawiającego możliwość ustawienia parametru rezystancji linii z poziomu centrali alarmowej. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zleceniu Wykonawcy wymiany w ramach niniejszej umowy kluczowych elementów systemów zabezpieczeń w sposób opisany wyżej, w lit. c) niniejszego ustępu, dodatkowo w maksymalnie 8 obiektach na następujących zasadach: i) Zamawiający skorzysta z prawa opcji, w zależności od możliwości finasowania, najpóźniej do 30 czerwca 2020 roku. ii) Stosownie do posiadanych środków finansowych Zamawiający może złożyć Wykonawcy więcej, niż jedno oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, przy czym w sumie Zamawiający może zlecić w ramach prawa opcji wymianę elementów kluczowych maksymalnie 8 systemów zabezpieczeń. iii) Strony ustalą terminy realizacji świadczenia Wykonawcy w ramach prawa opcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. 30 dni. Termin 30 dniowy liczy się od dnia składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tzn. przed 07 maja 2019 r. godz. 14:00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których stanowi art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zmianami). 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na wydzielony rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Gospodarstwa Krajowego o/Poznań 54 1130 1088 0000 3160 0020 0026 z dopiskiem: „wadium – przetarg na usługę ochrony osób i mienia”. 6. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz (gwarancje i poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w pokoju 420 (IV piętro) nie później niż do dnia wyznaczonego na składanie ofert do godz. 9:00. 7. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tzn: a) art. 46 ust. 4a tzn: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.”; b) art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tzn: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.” 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz np.: w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli Wykonawca uprzednio złożył oryginał dokumentu stosownie do ust. 6 niniejszego rozdziału SIWZ) lub oryginał dokumentu wadialnego. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – z dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać, iż oferta zabezpieczona jest wadium wniesionym przez wszystkich członków konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 2142 ze zmianami) minimum w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 2.000.000,00 złotych w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach