Przetargi.pl
Usługa ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 35-241 Rzeszów, ul. Rycerska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8611421 w. 380 , fax. 017 861 14 29
  • Data zamieszczenia: 2010-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Rycerska 2 2
    35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8611421 w. 380, fax. 017 861 14 29
    REGON: 00028994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgchip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony, obsługi portierni i centrali telefonicznej dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Rzeszowie, ul. Rycerska 2. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi ochrony: codziennie w godz. od 19:00 do 7:00 - 1 osoba; b) świadczenie usługi obsługi portierni: codziennie całodobowo - 1 osoba (w tym obsługa centrali telefonicznej w dni robocze od 15:00 do 7:00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy - całodobowo); c) świadczenie usługi obsługi centrali telefonicznej: w dni robocze od 7:00 do 15:00 - 1 osoba. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony i portierów w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b) przeszkolenie pracowników w zakresie wykonywanej pracy; c) zapoznanie pracowników z regulaminem organizacyjnym obowiązującym w SZGiChP, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; d) zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony i portierów topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp.; e) składanie niezwłocznie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru; f) prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony i portierni; g) w razie potrzeby wspieranie patrolami interwencyjnymi. 4. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: a) w ramach służby obchodowej wyznacza się trasę, szkic - załącznik nr 6 do SIWZ. Patrol wg zaznaczonej trasy należy wykonywać co 60 minut; b) sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; c) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; d) utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie (budynki i teren); e) doprowadzenie do opuszczenia obiektu osób dopuszczających się zakłócania porządku (w razie potrzeby wezwanie patrolu interwencyjnego). 5. Do obowiązków pracowników portierni w szczególności należy: a) wydawanie kluczy do pomieszczeń i gabinetów pracownikom Zespołu, prowadzenie ewidencji kluczy; b) informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; c) obowiązek otwierania drzwi wejściowych do budynku głównego w godzinach porannych, otwieranie drzwi sali konferencyjnej o godz. 6:30, zamykania wszystkich drzwi wejściowych po godzinach pracy za wyjątkiem drzwi wejścia do Izby Przyjęć otwartych całodobowo; d) włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku oraz kontrola stanu instalacji wodnej, ściekowej, gazowej i elektrycznej - zgodnie z poleceniami kierownictwa Zespołu; e) odbieranie prasy i przekazywanie do sekretariatu Zespołu do godz. 7:00; f) pilnowanie i egzekwowanie zakazu parkowania w obrębie dojazdu do Izby Przyjęć; g) obsługa centrali telefonicznej w dni robocze w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy - całodobowo. 6. Do obowiązków pracownika obsługującego centralę telefoniczną w szczególności należy: a) obsługa centrali w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze; b) prowadzenie rozliczeń za rozmowy zamiejscowe w rozbiciu na Zespół i rozmowy prywatne;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach