Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU NARODOWEGO INSTYTUTU FRYDERYKA CHOPINA W WARSZAWIE I POZA WARSZAWĄ

Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 00-078 Warszawa, Pl. Piłsudskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8275471 , fax. 022 8275471
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
    Pl. Piłsudskiego 9 9
    00-078 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8275471, fax. 022 8275471
    REGON: 01730717100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU NARODOWEGO INSTYTUTU FRYDERYKA CHOPINA W WARSZAWIE I POZA WARSZAWĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony realizowane w 2 (dwóch) odrębnych obiektach położonych w śródmieściu Warszawy oraz w 2 (dwóch) odrębnych obiektach poza Warszawą. W zakres ochrony wchodzą: usługi stałe i usługi doraźne wykonywane w okresie pomiędzy 1 lipca 2009 r. a 28 lutego 2010 r., ponadto Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Ochroną stałą całodobową (24 godziny w ciągu doby) objęty będzie Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli, Zespół Dworsko-Parkowy w Brochowie oraz Centrum Chopinowskie w Warszawie przy ul. Tamka 43, natomiast ochroną poza godzinami pracy w tygodniu roboczym oraz ochroną stałą całodobową w dni wolne od pracy, niedziele i święta objęta będzie tymczasowa siedziba główna Instytutu w Warszawie przy Placu Piłsudskiego 9 (budynek Teatru Wielkiego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone dla każdej części zamówienia: Wadium dla części I: 3.100,00 zł Wadium dla części II: 9.100,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają ważną koncesję /zezwolenie/ na prowadzoną działalność, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia (tekst jednol.: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami) i koncesja taka będzie ważna przez cały okres objęty zamówieniem, 2. Prowadzą działalność z zakresu objętego zamówieniem od min. 5 lat nieprzerwanie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie /potwierdzone złożonymi referencjami/w świadczeniu ochrony m.in. w placówkach artystycznych, obiektach zabytkowych, urzędach, bankach, uczelniach. 4. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny i kadrowy, tj.: a/ Posiadają na terenie Warszawy własne zmotoryzowane patrole interwencyjne w liczbie co najmniej 15 patroli oraz patrole w rejonie Żelazowej Woli i Brochowa, b/ zobowiążą się zamontować na terenie ochranianych obiektów wyposażenie techniczne wspomagające pracę agentów ochrony, jeśli pełnienie ochrony bez tych urządzeń będzie w tych obiektach utrudnione lub niemożliwe i nie zapewni pełnej ochrony zarówno pracownikom ochrony, jak i przebywającym w ochranianych obiektach ludziom (jeśli byliby oni narażeni na jakiekolwiek zagrożenie mające związek z niedopełnieniem czy niepełnym wykonywaniem obowiązku ochrony z powodu braku odpowiednich wspomagających urządzeń technicznych), jak i zgromadzonemu tam mieniu, w tym w szczególności eksponatom lub urządzeniom, c/ Dysponują odpowiednio wyszkolonym personelem, w tym agentami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. 5. Zobowiązują się wykonać zamówienie samodzielnie, bez zatrudnienia podwykonawców w jakimkolwiek elemencie zamówienia. 6. Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, która jest przedmiotem niniejszego postępowania. Wysokość sumy ubezpieczenia nie może być niższa niż 5 milionów złotych. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca winien złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu; opis wymaganych dokumentów zamieszczony został w rozdziale 3 dziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 1 lub 0 (spełnia warunek - lub nie spełnia). Wszystkie oferty ważne i nie podlegające odrzuceniu, złożone w niniejszym postępowaniu przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu, spełniające wymagania Zamawiającego zostaną ocenione na podstawie kryterium ceny, o wadze 100%. Ocenie podlega cena brutto jednej roboczogodziny pracy agenta ochrony kalkulowanej dla Zamawiającego, z uwzględnieniem wszystkich kosztów wynikających z wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ . Oceniane będą odrębnie oferty dla zadania 1 i zadania 2. Skala ocen 0-100 pkt, 1 % = 1 punkt. Za najniższą cenę brutto C min komisja przetargowa przydzieli 100 pkt . Punktację pozostałych ofert ustala się następująco: najniższa cena ofertowa brutto C = -------------------------------------------- x 100 % cena badanej oferty brutto Oferta najkorzystniejsza - to oferta, która otrzymała największą liczbę punktów. Wykonawcy powinni uwzględnić, składając ofertę, następujące warunki: 1. Wszystkie formularze załączone do Specyfikacji, a w szczególności formularz oferty, załączniki wymienione w rozdz. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i składane dokumenty zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według wskazówek, a strony zostaną kolejno ponumerowane i podpisane przez osoby uprawnione. 2. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję do zadania będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - t.j. na wybrane pojedyncze zadania, wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Złożenie większej liczby ofert do jednego zadania lub oferty alternatywnej do jednego zadania spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na całość oferty składają się następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 3. Wykaz ważniejszych usług ochrony obejmujących tylko placówki artystyczne, obiekty zabytkowe i historyczne, urzędy, banki, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat - załącznik nr 3 (doświadczenie Wykonawcy). 4. Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane przeszkolenie-posiadane kwalifikacje /uprawnienia zawodowe/ tych osób. 5. Oświadczenie o posiadanych patrolach interwencyjnych - załącznik nr 5. 6. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię udzielonej koncesji na prowadzoną działalność. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Oświadczenie finansowe - załącznik nr 6, wraz z dokumentami określonymi w tym Oświadczeniu, 10. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Listy referencyjne od zamawiających wykazanych w załączniku nr 3, wybranych wg uznania wykonawcy - w liczbie min. 6 szt. 13. Poświadczoną kserokopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności ochrony, obejmującą okresem ważności czas nie krótszy niż co najmniej pierwsze 3 miesiące realizacji niniejszego zamówienia, a wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się, akceptując niniejszą Specyfikację, do przedłużenia polisy OC na cały okres realizacji zamówienia. 15. Kserokopie certyfikatu systemu zarządzania jakością PN-EN-ISO 9001:2001 16. Kserokopię certyfikatu systemu jakości AQAP 2110:2003 17. Dowód wniesienia wadium. Informacja o wymaganiach, jakie stawia Wykonawcom Zamawiający, zamieszczona jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączonych wzorach dokumentów do złożenia wraz z Ofertą. Specyfikacja oraz załączniki do niej zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.nifc.pl . SIWZ wraz z załącznikami można także uzyskać w siedzibie Zamawiającego: 00-078 Warszawa, Plac Piłsudskiego 9, pokój Nr 332A II piętro (kontakt przez Kancelarię Instytutu na I piętrze)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nifc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach