Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY MIENIA OŚRODKA SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWEGO BAŻYNA W ROKU 2017

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72300 Gryfice, Osada Zdrój
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1
    72300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY MIENIA OŚRODKA SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWEGO BAŻYNA W ROKU 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony mienia Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego ,,Bażyna” w roku 2017. Zakres usługi obejmuje: 1. ochronę całodobową wraz z monitorowaniem elektronicznym; 2. przyjmowanie transmisji sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznej systemu ostrzegania; 3. bezzwłoczną reakcję patrolu samochodowego oraz powiadomienie o alarmie upoważnionego pracownika 4. zdalne kontrolowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w dozorowanym obiekcie; 5. posiadanie minimum jednej dwuosobowej grupy interwencyjnej zdolnej do interwencji w deklarowanym w złożonej przez wykonawcę ofercie czasie. 6. czynności wykonywane przez grupę interwencyjną nie mogą przekroczyć 30 minut od momentu uruchomienia alarmu; 7. cykliczne obchody z zastosowaniem systemu rejestrującego i kontroli obchodu. System musi obejmować co najmniej 7 punktów kontrolnych rozmieszczonych na terenie Ośrodka, wykonywanie co najmniej trzech obchodów w ciągu zmiany nocnej z których raz w miesiącu będzie tworzony raport przesyłany Zamawiającemu; 8. zamykanie na noc i otwieranie rano bramy wjazdowej; 9. kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Ośrodka; 10. wydawanie i ewidencja kluczy poza godzinami pracy recepcji Ośrodka; 11. aktywną fizyczną interwencję w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia, lub zasiedleniem; 12. aktywną fizyczną interwencję w przypadku stwierdzenia pożaru, zalania, wycieku, itp. lub stwierdzenia zagrożenia ich powstania; 13. współpracę z Policją w sytuacji wymagającej interwencji; 14. pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na chronionym obiekcie; 15. wzywanie osób do opuszczenia Obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego Obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku; w przypadku gości Ośrodka, w razie stwierdzenia zakłócania przez nich porządku, a w szczególności obowiązującej ciszy nocnej - podjęcie interwencji poprzez ustne upomnienie, a w razie konieczności wezwanie Policji; 16. niezwłocznie informowanie o zagrożeniach Obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz wskazanego przedstawiciela Nadleśnictwa; 17. posiadanie przyznanej miejscowej wydzielonej radiowej częstotliwości dyspozytorskiej oraz alarmowej, podłączenie do miejscowej stacji monitorowania sygnałów alarmowych drogą telefonii przewodowej oraz drogą radiową na przyznanej wydzielonej miejscowo częstotliwości radiowej, dostawa i montaż (wymagane pozwolenie na przyznaną miejscową wydzielona częstotliwość radiowa typu alarmowego i dyspozytorskiego wydane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej); 18. dostawa i montaż urządzenia alarmowego z detektorami ruchu do biura ośrodka, podłączenie systemu do stacji monitorowania zdarzeń; 19. podłączenie istniejącego systemu alarmowego w kompleksie szkoleniowo-konferencyjnym do stacji monitorowania zdarzeń; 20. wskazany przez Zamawiającego numer telefonu komórkowego będzie otrzymywał zgłoszenia sms o uzbrojeniu/rozbrojeniu systemu, włamaniu oraz sabotażu; 21. konwojowanie wartości pieniężnych do maksymalnej wartości 0,2 jednostki obliczeniowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne z Ośrodka do wyznaczonego Banku w Gryficach w terminach ustalonych przez Zamawiającego; 22. sprawdzanie stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć, zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, oraz odnotowanie w książce służby nieprawidłowości z tym związanych . Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: czynności ochrony aktywnej, usługi konwojowania, realizowanie obchodów, kontrola wjazdów i wyjazdów z Ośrodka, czynności aktywnych fizycznych interwencji Szczegółowy zakres ilości roboczogodzin wynosi: Lp. Stanowisko Planowana ilość roboczogodzin Planowany okres wykonywania usługi w miesiącach 1. Pracownicy ochrony fizycznej 8808 roboczogodzin Styczeń - Grudzień 2. Konwojowanie środków pieniężnych – minimum 1 raz w tygodniu 52 razy w roku 3. Monitorowanie elektroniczne i przyjmowanie transmisji przyjmowanie sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznej systemu ostrzegania – ciągłe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości roboczogodzin określonych w pkt 3.6 SIWZ maksymalnie o 20 % w razie zmniejszenia sprzedaży usług świadczonych przez Ośrodek Szkoleniowo – Wypoczynkowy Lasów Państwowych w Pogorzelicy w stosunku do planowanego, a także w innych przypadkach uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego. Zmniejszenie ilości roboczogodzin nie stanowi zmiany umowy ani niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającego na zleceniu przez Zamawiającego na rzecz wykonawcy wykonania dodatkowych usług z zakresu ochrony mienia. Szczegółowe zasady skorzystania z prawa opcji określa załącznik nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 103). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach