Przetargi.pl
Usługa ochrony i dozoru mienia

Sąd Rejonowy w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62200 Gniezno, ul. Franciszkańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 239 300 , fax. 614 239 369
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Gnieźnie
    ul. Franciszkańska 42623
    62200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 239 300, fax. 614 239 369
    REGON: 32390900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony i dozoru mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i dozoru mienia w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Gnieźnie mieszczących się przy Franciszkańskiej 9 i 10. 2. Wykonawca zobowiązuje się, iż Ochrona polegająca na działaniach zapobiegających wykroczeniom i przestępstwom przeciwko życiu i zdrowiu osób przebywających w budynkach Sądu a także mieniu Zamawiającego, jak również przeciwdziałaniu powstawania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren nieruchomości wskazanych w ust. 3 realizowana będzie przez zaakceptowanych przez Zamawiającego – w formie pisemnej, kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 - j.t.), umundurowanych i wyposażonych w identyfikatory osobiste zgodnie z zasadami określonymi w przepisach tej ustawy, podejmujących czynności oraz posiadających środki umożliwiające skuteczną i zgodną z prawem realizację usługi ochrony i dozoru mienia, o której mowa w ust. 3 niniejszego działu. Pracownicy ochrony pełniący służbę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wyposażeni w środki techniczne zapewniające im wzajemną łączność radiową, w tym łączność radiową umożliwiającą wezwanie grupy interwencyjnej, jak też w środki techniczne umożliwiające niezwłoczne wezwanie Policji, Pogotowia Ratunkowego lub Państwowej Straży Pożarnej oraz że będą przeszkoleni w zakresie BHP, ppoż. i zasad udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ponadto przedmiot zamówienia będzie również realizowany przez grupę interwencyjną, o której mowa w § 1 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.10.2011 roku w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania amunicji. 3. Wykonawca oświadcza że posiada ważną koncesję oraz wszelkie inne wymagane polskim prawem pozwolenia lub zezwolenia niezbędne doświadczenia usług ochrony osób i dozoru mieniana terenie Rzeczpospolitej Polskiej i zobowiązuje się spełniać te wymogi przez cały okres trwania Umowy. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w obiektach Zamawiającego przy ul. Franciszkańskiej 9 i 10 (dwa budynki) a w razie odebrania zgłoszenia - natychmiastowego wysłania grupy interwencyjnej celem podjęcia interwencji. Zadania w zakresie obsługi systemu alarmowego winny być realizowane przez kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, by usługa ochrony i dozoru mienia będąca przedmiotem zamówienia była świadczona w pełnym wymiarze godzinowym przez pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy w ramach ich obowiązków wynikających z umowy o pracę. Roboczogodziny wypracowane w trakcie świadczenia Umowy nie mogą być świadczone przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia lub jakiegokolwiek stosunku nie będącego stosunkiem pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. 6. Zamawiający wymaga aby służba w ramach realizacji przedmiotu zamówienia była pełniona w następujący sposób: a. budynek B przy ul. Franciszkańskiej 10 – całodobowo (365 dni w roku) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony z tym, że w godzinach urzędowania Sądu pracownik ochrony będzie wykonywał zadania związane z kontrolą osób wchodzących do budynku Sądu przy ul. Franciszkańskiej 10, a po godzinach urzędowania Sądu będzie pełnił zadania polegające na zapewnieniu nadzoru nad mieniem Zamawiającego w sąsiadujących ze sobą budynkach przy ul. Franciszkańskiej 9 i ul. Franciszkańskiej 10 oraz kontrola terenu w obrębie działki należącej do Sądu Rejonowego w Gnieźnie. b. budynek A przy ul. Franciszkańskiej 9 w dni robocze w godzinach: - poniedziałek: 7.00 – 18.30 - (11,5 godziny) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, - wtorek – piątek: 7.00 – 16.00 - (9 godzin) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony, c. budynek A i B przy ul. Franciszkańskiej 9 i 10 w dni robocze w godzinach: - od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30 - (8 godzin) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony wspierającego działania pracowników ochrony wykonujących swoje zadania w budynkach A i B oraz do kontroli terenu przyległego do obu budynków. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu o udzielenie zamówienia może brać udział Wykonawca, który posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określającą zakres i formę jej prowadzenia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432, t. j.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach