Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia, monitorowania systemu alarmowego oraz patroli interwencyjnych w Urzędzie Skarbowym w Pułtusk

Urząd Skarbowy Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6921102 , fax. 023 6921334
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Pułtusk
    ul. Żwirki i Wigury 7 7
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6921102, fax. 023 6921334
    REGON: 13050079100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/uspultusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia, monitorowania systemu alarmowego oraz patroli interwencyjnych w Urzędzie Skarbowym w Pułtusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Pułtusku przy ul. Żwirki i Wigury 7, która będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz patrole interwencyjne. Opis budynku: siedziby Urzędu Skarbowego w Pułtusku, zlokalizowanej w centrum miasta Pułtuska przy ulicy Żwirki i Wigury 7 mieszczącej się w dwóch budynkach administracyjno-biurowych A i B połączonych ze sobą łącznikiem wraz z przyległym garażem. oraz terenem wokół nich tj.: ­ budynek A o 3-ch kondygnacjach nadziemnych (parter, I piętro, II piętro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) oraz dwóch boksów garażowych o powierzchni całkowitej 918,20 m2, ­ budynek B o 4-ch kondygnacjach nadziemnych (parter, I piętro, II piętro, III piętro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o powierzchni całkowitej 435,30 m2, ­ teren wokół budynku (częściowo ogrodzony) o powierzchni 400 m2. Na parterze budynku A znajdują się wejście główne i sala obsługi interesantów. Okna na parterze budynku B są okratowane. W budynkach funkcjonuje elektroniczny system antywłamaniowy, p-poż. oraz telewizji dozorowej. 1) Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki: a) fizyczna ochrona w obiekcie pełniona jest w dni robocze w systemie jednozmianowym przez jednego pracownika ochrony w godzinach 7.00 - 19.00, b) w dni wolne od pracy ( sobota, niedziela i inne dni wolne od pracy) 24 godz. na dobę, a także w dni robocze w godz. 19.00 - 7.00 - w przypadku zadziałania systemów alarmowych, obiekt chroni patrol interwencyjny do czasu przybycia uprawnionego pracownika ochrony, który dokona kontroli obiektu i sprawdzi przyczynę włączenia się systemów alarmowych. Czas dotarcia do obiektu urzędu nie może przekraczać 7 minut. Za dzień wolny od pracy w tut. Urzędzie nie uznaje się dni wolnych wskazanych przez Ministerstwo Finansów jako dzień roboczy urzędu. c) w godz. 19.00 - 7.00 każdego dnia patrol interwencyjny ma obowiązek co najmniej jeden raz skontrolować od zewnątrz obiekt Urzędu Skarbowego w Pułtusku, a w dni wolne od pracy dodatkowo co najmniej jeden raz pomiędzy godz. 7.00 a 19.00. d) bezpośrednia ochrona fizyczna będzie przeprowadzona przez pracowników ochrony posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej - radiotelefony, a także środki przymusu bezpośredniego stosowne do przedmiotu zamówienia. e) ubiory pracowników ochrony muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (jednakowe umundurowania), f) do czynności wchodzących w skład ochrony obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Pułtusku należy w szczególności: ­ ochrona przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia wewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Pułtusku i elewacji, ­ ustalanie uprawnień do przebywania w chronionym obiekcie oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, ­ wezwanie osób do opuszczenia chronionego obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, ­ ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji, ­ stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika urzędu lub ochrony, ­ kontrola zamknięcia okien, drzwi i zaplombowania pomieszczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy, ­ kontrola kluczy wydawanych pracownikom urzędu , ­ niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie chronionego obiektu, ­ zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom urzędu i interesantom, ­ obserwacja osób wchodzących do urzędu, ­ obsługa w zakresie niezbędnym - urządzeń technicznych dotyczących sygnalizacji alarmu pożarowego i systemów antywłamaniowych i monitorowania (tv przemysłowa), ­ obserwacji obrazów z kamer monitorujących obydwa budynki wewnątrz i zewnątrz, ­ wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń zakładu), ­ koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia, ­ wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, ­ podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym, ­ sprawdzanie drożności dróg ewakuacyjnych, ­ współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), ­ informowanie o wszystkich nieprawidłowościach, mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnika d/s Ochrony, ­ sprawdzanie zamknięcia drzwi wejściowych obiektu, ­ sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych: czy nie pozostają w obiekcie osoby nieuprawnione, czy nie pozostawiono przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp. czy nie występują objawy awarii wodociągowej, elektrycznej czy grzewczej, ­ prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, ­ wykonywanie czynności zgodnie z wymaganiami przepisów bhp, p.poż. i innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zamawiającego. 2) Wymagania dotyczące monitoringu obiektu Urzędu Skarbowego w Pułtusku. a) monitoring systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Pułtusku przy ul. Żwirki i Wigury 7 polegał będzie na podłączeniu, na koszt Wykonawcy, centralek systemu sygnalizacji włamania i napadu Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) oraz specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego oraz przesyłaniu i odbiorze następujących sygnałów w stacji monitorującej: ­ uzbrojenie i rozbrojenie poszczególnych stref systemu alarmowego wraz z identyfikacją użytkownika, ­ sygnalizacja rodzaju alarmu (włamanie, napad oraz ppoż.) z dokładną lokalizacją miejsca, ­ próby sabotażu , usterki systemowe i inne, b) wymagane jest dwutorowe monitorowanie systemów alarmowych, drogą telefoniczną oraz bezprzewodowo, c) serwis i konserwacja systemu alarmowego oraz systemu przeciwpożarowego w czasie trwania umowy, utrzymywanie ww. systemów w należytej sprawności. Przegląd techniczny - co najmniej 1 raz na kwartał; d) zamawiający wymaga całodobowej gotowości, zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego, który w momencie włączenia alarmu sprawdzi przyczyny włączenia się alarmu oraz skontroluje prawidłowość pełnienia służby przez zatrudnionych pracowników ochrony, e) czas dotarcia zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego do obiektu Urzędu nie może przekraczać 7 minut, f) w godz. 19.00 - 7.00 każdego dnia patrol interwencyjny ma obowiązek co najmniej jeden raz skontrolować od zewnątrz obiekt Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz w dni wolne od pracy dodatkowo co najmniej jeden raz pomiędzy godz. 7.00 a 19.00. g) w przypadku awarii systemów alarmowych lub torów transmisji, uniemożliwiającej skuteczny monitoring obiektu, Wykonawca wystawi posterunek doraźny w obiekcie do czasu usunięcia awarii. Koszty wystawienia tego posterunku obciąży, w zależności od przyczyny awarii, Wykonawcę lub Zamawiającego, 3) Wymagania dotyczące patrolu interwencyjnego. a) patrol interwencyjny musi składać się z co najmniej dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, uzbrojonych i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz sprzęt łączności, b) w przypadku zadziałania systemów alarmowych w sobotę, niedzielę oraz inne dni wolne od pracy, a także w godz. 19.00 - 7.00 w dni robocze obiekt Urzędu chroni patrol interwencyjny do czasu przybycia uprawnionego pracownika ochrony, który dokona kontroli obiektu i sprawdzi przyczynę włączenia się systemów alarmowych za pomocą istniejących środków technicznych. Czas dotarcia do obiektu urzędu nie może przekraczać 7 minut. 2 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/uspultusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach