Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej obiektów sportowo - rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2010.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3449239 , fax. 041 3440375
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Żytnia 1 1
    25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3449239, fax. 041 3440375
    REGON: 29067501000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jst zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej obiektów sportowo - rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów sportowo-rekreacyjnych należących do Zamawiającego znajdujących sie na terenie miasta Kielce , zapewnienie pracownikom ochrony wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania oraz dozorowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego w okresie od: 1 stycznia 2010r do 1 stycznia 2011r. Wykaz lokalizacji i sposób sprawowania ochrony: 1) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Ściegiennego 8; (hotel STADION , hala sportowa, stadion piłkarski) we wszystkie dni tygodnia, przez dwóch pracowników ochrony jednocześnie w godzinach pomiędzy 7.00 a 7.00 dnia następnego. 2) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15; (hala LEGIONÓW , hotel MARATON , stadion l.a.) a) hotel Maraton i stadion l.a.: - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 7.00 a 7.00 dnia następnego. b) Hala Legionów: - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 7.00 a 7.00 dnia następnego. 3) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Szczecińskiej 1; (basen letni / lodowisko) a) we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego, b) w niedziele i święta przez jednego pracownika ochrony w okresie od 7 marca do 13 czerwca 2009 oraz od 12 września do 26 grudnia 2009 r - w godzinach pomiędzy 7.00 a 19.00( łącznie do 32 dni), c) przez jednego pracownika ochrony w okresie od 19 czerwca do 5 września 2009 r. w godzinach pomiędzy 10.00 a 19.00( łącznie do 60 dni). 4) Hala Sportowa przy ul. Krakowskiej 72( hala , hotel ) - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego. 5) Kryta Pływalnia DELFIN przy ul. Krakowskiej 2 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 18.00 , a 6.00 dnia następnego; 6) Kryta Pływalnia ORKA przy ul. Kujawskiej 18 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 22.00 , a 6.00 dnia następnego. 7) Kryta Pływalnia MORS przy ul. Toporowskiego 96 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 22.00, a 6.00 dnia następnego. 8) Kryta Pływalnia przy szkole na Ślichowicach ul. Jurajska 7 - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00 dnia następnego. 9) Stadion piłkarski przy ul. Szczepaniaka - we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony w godzinach pomiędzy 19.00 a 7.00 dnia następnego. Łącznie - przewidywana liczba godzin ochrony w okresie realizacji zamówienia wyniesie: 62 244 godziny. Ochrona fizyczna będzie realizowana przez pracowników ochrony spełniających wszystkie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r Nr 145, poz. 1221 ze zm.) Przed przystąpieniem do sporządzenia wniosku i oferty należy dokonać wizji lokalnej poszczególnych nieruchomości w oznaczonych lokalizacjach. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje: - stałe patrolowanie budynków wewnątrz jak na zewnątrz poprzez wykonywanie okresowych prewencyjnych obchodów obiektów z zaznaczeniem czynności, trasy obchodu na czytnikach zainstalowanych przez Wykonawcę na terenie obiektu , - obserwacje monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektów i w ich otoczeniu zewnętrznym, - działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu; - działania zapobiegające przestępstwom i przekroczeniom przeciwko mieniu , w szczególności: kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; - dozorowanie zainstalowanych w siedzibie zamawiającego systemów: monitoringu, systemu sygnalizacji wykrywania pożaru; - reagowanie na sygnał alarmu antywłamaniowego, - ochrona parkingów wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami , w razie potrzeby obsługa wjazdu i wyjazdu samochodów z parkingu; - ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i zachowaniom osób zakłócających pracę, interweniowanie w przypadku zakłócania przez te osoby porządku; - kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód typu: malowanie sprayem, sabotażu, aktów samowoli i wandalizmu; - sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń w których zakończono pracę, - zwracania uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki, - podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego, zgodnie z obowiązująca instrukcją przeciwpożarową, - nie wpuszczanie do budynków osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających - zwracania uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych - kontrolowania zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych - ujawnianie zauważonych awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektów, w razie potrzeby informowania o nich wyznaczonych pracowników zamawiającego lub odpowiednie służby oraz swoich przełożonych, a także wpisywanie tych zdarzeń i podjętych działań książce raportów/ dyżurów; - po zakończeniu pracy Zamawiającego-sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż, ustalenie, czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nie uprawnione; Na obiektach / pływalniach / przy ul. Toporowskiego 96, Krakowskiej 2, Kujawskiej 18, Jurajskiej 7 i stadionie przy ul. Szczepaniaka - należy uwzględnić dostawę i instalację pilotów antynapadowych / po 1 szt / na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1/ spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy pzp; 2/ posiadają koncesję na prowadzenie działalności wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia / Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 /; 3/ wykonali ,a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia, z których każda polega na bezpośredniej ochronie fizycznej w budynkach / obiektach - o wartości usługi nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda; 4/dysponują co najmniej 15 osobami z co najmniej 6 -miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony , oraz 15 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia; / 5/dysponują grupami interwencyjnymi na terenie miasta Kielc z wykorzystaniem firmowo oznakowanych samochodów; 6/Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia / usług ochrony mienia /. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych 5 Wykonawców, którzy spełnili warunki określone w punkcie III.2).Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunku udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to Zamawiający oceni Wykonawców na podstawie dostarczonych przez nich dokumentów w następujący sposób: Kryterium 1. Wykazanie 2-ch zamówień usługi ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda = 10 pkt. Za każde dodatkowe odpowiadające warunkowi zamówienie - przyznane zostanie 10 pkt - maksymalnie 50 pkt. Kryterium 2. Oświadczenie, o zatrudnieniu 15 pracowników ochrony z co najmniej 6 -miesięcznym stażem pracy = 10 pkt. Za każdego 1 pracownika więcej ponad 15-tu z co najmniej 6 - miesięcznym stażem pracy Wykonawca otrzyma 10 pkt - maksymalnie 50 pkt. Kryterium 3. Wykaz - iż Wykonawca zatrudnia co najmniej 15 osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia = 10 pkt. Za każda osobę więcej - Wykonawca otrzyma 10 pkt - maksymalnie 50 pkt. Kryterium 4. Oświadczenie o dysponowaniu 1 grupą interwencyjną na terenie miasta Kielc z oznakowanym firmowo samochodem = 10 pkt. Za każdą grupę więcej - Wykonawca otrzyma 10 pkt - maksymalnie 50 pkt. Punkty za warunki pośrednie nie będą przyznawane. Wynik stanowi suma punktów, jakie otrzyma każdy wniosek. Punkty przyzna komisja przetargowa w toku badania wniosków. Wnioski, które przedstawią najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostaną uznane za najkorzystniejsze i Wykonawcy którzy je złożyli, w liczbie maksymalnej 5 zostaną zaproszeni do składania ofert. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o ocenie ostatecznej będzie decydować : liczba grup interwencyjnych na terenie miasta Kielc. Gdyby zaś i ilość grup interwencyjnych w Kielcach była taka sama, to decydować będzie liczba pracowników z co najmniej 6-miesiecznym stażem pracy. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki określone w punkcie III.2). będzie mniejsza niż 5, to Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca winien dostarczyć: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę/ 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg zał. nr 1 / w oryginale/ 3/ dokument potwierdzający prowadzenie działalności zgodnej z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia / Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 / w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę/ 4/ wykaz wykonanych usług, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych -również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usługi ochrony mienia, z których każda polega na bezpośredniej ochronie fizycznej w budynkach / obiektach - o wartości usługi nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru jak w zał. nr 2 - w oryginale, potwierdzone załączonymi do wykazu dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia , / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę / 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: - określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem/ 6/ oświadczenie o ilości zatrudnionych pracowników ochrony z 6-miesięcznym stażem pracy / w oryginale / 7/ oświadczenie o ilości pracowników posiadających licencję I stopnia / w oryginale 8/ oświadczenie o ilości grup interwencyjnych na terenie Kielc z wykorzystaniem oznakowanych firmowo samochodów /w oryginale / 9/ dokumenty potwierdzające uprawnienie osób ( pełnomocnictwo) podpisujących wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, / w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza / 10/ dokument potwierdzający ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia / usług ochrony mienia / - w kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę . Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy ustanowią Lidera oraz pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 PZP wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczania należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego. Uwaga: Żaden z Wykonawców występujący wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp, a także osobno muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 pzp. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w sekcji III.2), Wykonawcy winni złożyć: - oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w sekcji III.2) Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ppkt :1,2,3,5,10, - łącznie oświadczenia dokumenty wskazane w sekcji III.2) Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ppkt: 4,6,7,8,9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach