Przetargi.pl
Usługa Ochrony

Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 5792364 , fax. 5792514
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 5792364, fax. 5792514
    REGON: 00106485800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mos.gov.pl/kategoria/1947_ogloszenia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa Ochrony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Całodobowa ochrona gmachu Ministerstwa Środowiska przez 2 pracowników ochrony (jeden z pracowników musi posiadać podstawową znajomość języka angielskiego) na 2 posterunkach stacjonarno/obchodowych obejmująca: a. kontrolę ruchu osób wchodzących i wychodzących, b. dokonywanie obchodów pięter i klatek schodowych po godzinach urzędowania, c. kontrolowanie ruchu pojazdów uprawnionych do wjazdu na teren dziedzińca Ministerstwa Środowiska. 2) Całodobowa ochrona garaży Ministerstwa Środowiska na terenie posesji przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 23 - wymagany l pracownik ochrony na posterunku stacjonarno/obchodowym, obejmująca: a. otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej, b. prowadzenie rejestru wjazdu i wyjazdu samochodów, c. utrzymanie czystości na terenie obiektu chronionego oraz przed posesją (w tym usuwanie zalegającego śniegu, sprzątanie liści). 3) Konwojowanie wartości pieniężnych Ministerstwa Środowiska, w tym konwojowanie wartości pieniężnych od chwili ich przekazania przez pracownika banku uprawnionemu pracownikowi Ministerstwa Środowiska, aż do momentu zabezpieczenia tych środków w kasie Ministerstwa Środowiska przez uprawnionego pracownika Ministerstwa Środowiska, transport wartości pieniężnych będzie wykonywany przy użyciu samochodu wykonawcy. Usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony wartości pieniężnych. O terminie konwoju wykonawca będzie poinformowany przez zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający przewiduje że potrzeba konwoju wystąpi 1 lub 2 razy w miesiącu. Pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani w uniformy z logo firmy oraz posiadać przy sobie podczas pełnienia służby licencję pracownika ochrony oraz widoczne identyfikatory. Pracownicy ochrony posesji przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 23 winni posiadać ubranie robocze do wykonywania prac porządkowych. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w sprzęt łączności bezprzewodowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz urządzenia umożliwiające wezwanie patrolu interwencyjnego. 4. Wykonawca musi zapewnić dodatkową ochronę w zakresie posterunków doraźnych w sytuacjach kiedy wystąpi potrzeba wzmożonej ochrony, np.: w przypadku organizowania konferencji, spotkań, demonstracji, strajków itp. lub innych nieprzewidzianych zdarzeń. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zaoferowane przez wykonawcę jako iloczyn ceny 1 roboczogodziny w zakresie posterunków doraźnych, liczby przepracowanych godzin i ilość osób, które prace wykonały, zgodnie z cenami podanymi w formularzu oferty. Zamawiający informuje, że taka konieczność zachodzi średnio jeden lub dwa razy do roku. Dla potrzeb kalkulacji zakłada się, że zamawiający będzie korzystał 2 razy w roku z ochrony wzmocnionej dodatkowo o 4 pracowników, przez okres 8 godzin. Wykonawca w takim przypadku ma obowiązek zapewnić na wezwanie zamawiającego odpowiedni stan ilościowy pracowników ochrony z właściwymi uprawnieniami. Wykonawca musi dysponować zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym - 1 samochód z załogą, wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności radiowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 925220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 5. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz na konwojowaniu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych, 6. posiadają pozwolenia na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej, 7. należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, 8. dysponują minimum 9 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, w tym: - 6 osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone, - 3 osobami posiadającymi podstawową znajomość języka angielskiego, 9. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 3.000.000 zł, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej Zamawiający przelicza sumę polisy na PLN według średniego kursu NBP danej waluty w dniu wystawienia polisy. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna koncesja, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz na konwojowaniu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych, 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie pozwoleń radiowych na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień, każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 3.000.000 zł, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca złoży kserokopię dokumentu, kopia ta musi być poświadczona na każdej stronie - za zgodność z oryginałem - przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena brutto za realizację 1 konwoju
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mos.gov.pl/kategoria/1947_ogloszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach