Przetargi.pl
usługa obsługi toku studiów i dziekanatu w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (Oznaczenie postępowania: 008/3.3/POKL/SPR/2009).

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 662 60 53 , fax. 0-12 637 22 43
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    ul. Podchorążych 2 2
    30-084 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 662 60 53, fax. 0-12 637 22 43
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa obsługi toku studiów i dziekanatu w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (Oznaczenie postępowania: 008/3.3/POKL/SPR/2009).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi toku studiów i dziekanatu w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie w ramach projektu =Studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych=. Usługa świadczona będzie do 31.01.2011.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799900000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą posiadać poniższe kwalifikacje: 2.1.wykształcenie wyższe (co najmniej średnie dla stanowiska specjalisty ds. obsługi dziekanatu); 2.2.doświadczenie w pracy: 2.2.1.co najmniej trzyletnie doświadczenie we współpracy z wyższą uczelnią dla stanowiska specjalisty ds. obsługi toku studiów; 2.2.2.co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy w dziekanacie dla stanowiska specjalisty ds. obsługi dziekanatu; 2.3.udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską; a obejmującego działania edukacyjne szkolnictwa wyższego dla minimum 300 osób; 2.4.umiejętność posługiwania się dedykowanym oprogramowaniem SIMPLE i DKT, służącym do rejestracji danych osobowych i rozliczania toku studiów (dla stanowisk specjalisty ds. obsługi dziekanatu); 2.5.umiejętność posługiwania się oprogramowaniem biurowym w środowisku Microsoft Windows; 3.Ocena spełnienia warunków wymienionych w punkcie 1 i 2 dokonana zostanie zgodnie z formułą =spełnia - nie spełnia=. ?
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na formularzu oferty zgodnym z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie oraz opis doświadczenia i umiejętności potwierdzających spełnienie warunków określonych w punktach od 2.1 do 2.5 jeśli nie wynikają one z wykazu). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, które nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentu, stosuje się odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa w punkcie 4. 6.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie wykaz wymieniony w punkcie 2 wykonawcy składają wspólnie, oświadczenia lub dokumenty wymienione w punktach od 3 do 5 składa każdy z wykonawców, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie składających ofertę w ich imieniu. 7.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eduportal.pl/przetargi/spr-008.pdf.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną