Przetargi.pl
Usługa obsługi szatni w budynkach Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, Dewajtis
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. - , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    Dewajtis 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. -, fax. -
    REGON: 19560000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uksw.edu.pl/pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa obsługi szatni w budynkach Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi szatni na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie przez okres 8 miesięcy przez 213 dni w latach 2020/2021 w następujących obiektach: 1)ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie a)w budynku Nr 21 w ilości 2769 godzin, W ramach prawa opcji Zamawiający w okresie obowiązywania umowy przewiduje dodatkowe usługi obsługi szatni w budynku Nr 21 w wymiarze 120 godzin. b)w budynku Nr 23 w ilości 2769 godzin, c)w budynku Nr 24 w ilości 2769 godzin, 2)ul. Dewajtis 5 w Warszawie (w Nowym Gmachu) w ilości 2769 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej „SIWZ”:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 94341120-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 6 000,00 zł. (słownie złotych: sześć tysięcy i 00/100). 1.Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w SANTANDER BANK Nr 68 1090 1014 0000 0001 2994 7766. 3.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 5.Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: 1)winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; 2)w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 6.Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty/ z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu polegając na zdolności zawodowej (wiedzy doświadczeniu), osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów zobowiązany jest załączyć pisemne oświadczenie/a i dokumenty tych podmiotów, w pełnym zakresie wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) zwanego dalej Rozporządzeniem, z których będzie jednoznacznie wynikało, że podmioty te w okresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: a)będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, jako podwykonawcy, b)w jakim zakresie udostępnią mu osoby zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz wskażą formę, okres i zakres udostępnienia osób. c)na jaki okres i jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcy, 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 3.Pisemne uzasadnienie w przypadku zastrzeżenia informacji, jako tajemnica przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną