Przetargi.pl
Usługa obsługi klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 00-157 Warszawa, Anielewicza 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
    Anielewicza 6
    00-157 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140313762
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa obsługi klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, w zakresie opieki nad wystawą stałą oraz wystawami czasowymi, w szczególności usługa polegająca na udzielaniu podstawowych informacji na temat wystawy czasowej i galerii wystawy stałej oraz okresu historii, którego dana galeria dotyczy, asyście przy obsłudze urządzeń i aplikacji multimedialnych na wystawie stałej i czasowej, informowaniu o kierunkach zwiedzania, uzupełnianiu materiałów eksploatacyjnych, zgłaszaniu usterek i sytuacji niebezpiecznych do właściwych działów/osób, przeprowadzaniu obchodu wystaw sprawdzając czy nie pojawiły się żadne usterki/ zniszczenia, udzielaniu informacji o aktualnej ofercie Muzeum, odpowiadanie na skargi zwiedzających.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342320-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:w celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie posiadania zdolności technicznejlub zawodowej, wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje) należycie co najmniej jedną usługę w zakresie usługi obsługi klienta w instytucjach kultury, w rozumieniu art. 2 ustawy z 25 października 1991o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o wartości nie mniejszej niż: 400 000 PLN brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną