Przetargi.pl
Usługa nieregularnego przewozu osób dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu, JW 3411 Grójec oraz 6 MBOT w 2019 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nieregularnego przewozu osób dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu, JW 3411 Grójec oraz 6 MBOT w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nieregularnego przewozu osób dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu, JW 3411 Grójec oraz 6 MBOT w 2019 r. 2. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część I – Autobusy klasy turystycznej / Mikrobusy Radom; 2) Część II – Autobusy klasy turystycznej/ Mikrobusy Grójec; 3. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w lokalizacjach: Radom, Grójec – Słomczyn i może objąć teren całego kraju. 4. W celu właściwego wykonania usługi Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę co najmniej 3 autobusami klasy turystycznej (dla części I i II) wyposażonymi w: 1) co najmniej 50 miejsc siedzących dla pasażerów, 2) uchylne oparcia siedzeń z zagłówkami, 3) sprawną klimatyzację, 4) ogrzewanie postojowe, 5) pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera. 5. W celu właściwego wykonania usługi Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę co najmniej 1 mikrobusem (dla części I i II) wyposażonymi w: 1) od 9 do 21 miejsc siedzących dla pasażerów, 2) uchylne oparcia siedzeń z zagłówkami, 3) sprawną klimatyzację, 4) ogrzewanie postojowe, 5) pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera, 6) luki bagażowe lub zabudowaną w sposób stały przyczepkę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób przez cały okres pełnienia usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym /t.j. Dz.U.2017, poz. 2200 z póź. zm./.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: W celu otrzymania dodatkowych punktów w kryterium "stan taboru" Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty poświadczenie/ zaświadczenie/ ksero dowodów rejestracyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) lub innych dokumentów potwierdzający, że zaproponowane autobusy/ mikrobusy spełniają wymogi EURO4 lub wyższe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach