Przetargi.pl
Usługa naprawy silników lotniczych oraz ich komponentów dla PANS w Chełmie

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Pocztowa 54
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
    Pocztowa 54
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    REGON: 110607010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa naprawy silników lotniczych oraz ich komponentów dla PANS w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa główna (overhaul) silnika lotniczego Lycoming O-235-L2C s/n L-22221-15 oraz jego komponentów, zabudowanego na samolocie Cessna 152 wykorzystywanym do realizacji szkolenia lotniczego studentów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie:- Iskrowniki SLICK 4381 - 2 szt.;- Gaźnik p/n MA-3A/PA.Status silnika:Lp. Nazwa p/n s/n TSN TSLOH1 Silnik O-235-L2C L-22221-15 11759:39 2337:27Uwaga: remont należy przeprowadzić po osiągnięciu przez silnik TSLOH 2400:00Warunki realizacji zamówienia:* prace przeprowadzone w oparciu o aktualną, zatwierdzoną dokumentację obsługową;* 14-dniowy termin zapłaty;* realizacja remontu do 4 tygodni od czasu dostarczenia silnika do firmy wykonującej naprawę główną;* po wykonaniu naprawy głównej firma wykonująca remont silnika w dniu odbioru musi przekazać zlecającemu certyfikat Form 1 oraz książkę silnika uzupełnioną o wpisy z naprawy głównej;* wykonawca naprawy udzieli gwarancji na silnik min 200 FH / 2 lata;* wszystkie komponenty zabudowane na silniku muszą być wymienione na nowe lub wyremontowane, zaś kopie dokumentów z wymienionych agregatów powinny być dołączone do poświadczenia obsługi, zamawiający dopuszcza wymianę komponentów na zamienniki posiadające odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3, dopuszczone do stosowania na podstawie właściwej dokumentacji technicznej;* wykonawca zapewni olej wg specyfikacji SAE J-1966 (MIL-L-6082) bez dodatków dyspergujących do pierwszego napełnienia oraz do pierwszej wymiany po 25 FH (w sumie 30 dm3);* wykonawca wraz z silnikiem dostarczy następujące części podlegające wymianie przy naprawie głównej silnika (dopuszczamy dostawę zamienników posiadających odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3):a) pompa podciśnienia (Vacuum pump p/n 215CC)b) komplet amortyzatorów mocowania silnika wraz ze sworzniami i nakrętkami:• Kit-Engine Mount p/n J7402-1 - szt. 4,• Pin p/n MS16562-39 - szt. 4,• Bolt p/n AN7-34A - szt. 4,• Washer p/n AN960-716 - szt. 4,• Nut p/n MS20365-720C - szt. 4,c) pasek alternatora (Belt-alternator p/n S1597-1-37.5).Wszystkie części i materiały użyte podczas remontu oraz dostarczone Zamawiającemu muszą być dopuszczone do eksploatacji na sprzęcie lotniczym na terenie Unii Europejskiej zgodnie z właściwymi przepisami EASA.Koszty transportu przedmiotu umowy na terenie Polski do 250 km od lotniska Depułtycze Królewskie (EPCD) pokrywa Zamawiający.W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany części dodatkowych, niewykazanych przez producenta jako standard podczas naprawy głównej, zweryfikowanych negatywnie lub nakazanych Biuletynami Serwisowymi już w trakcie obsługi, Wykonawca powiadomi Zamawiającego w celu sporządzenia Aneksu do Umowy.Termin dostarczenia silnika do 30.06.2024 r.Przedmiotem zamówienia jest naprawa główna (overhaul) silnika lotniczego Lycoming IO-360-L2A s/n L-35171-51E oraz jego komponentów, zabudowanego na samolocie Cessna 172S wykorzystywanym do realizacji szkolenia lotniczego studentów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie:- Injector (wtryskiwacz) PAM p/n 61J22088.- Iskrowniki Slick 4371 – 2 szt.Status silnika:Lp. Nazwa p/n s/n TSN TSLOH1 Silnik IO-360-L2A L-35171-51E 4975:23 1163:16Uwaga: remont należy przeprowadzić po osiągnięciu przez silnik TSLOH 2000:00Warunki realizacji zamówienia:* prace przeprowadzone w oparciu o aktualną, zatwierdzoną dokumentację obsługową;* 14-dniowy termin zapłaty;* realizacja remontu do 4 tygodni od czasu dostarczenia silnika do firmy wykonującej naprawę główną;* po wykonaniu naprawy głównej firma wykonująca remont silnika w dniu odbioru musi przekazać zlecającemu certyfikat Form 1 oraz książkę silnika uzupełnioną o wpisy z naprawy głównej;* wykonawca naprawy udzieli gwarancji na silnik min 200 FH / 2 lata;* wszystkie komponenty zabudowane na silniku muszą być wymienione na nowe lub wyremontowane, zaś kopie dokumentów z wymienionych agregatów powinny być dołączone do poświadczenia obsługi, zamawiający dopuszcza wymianę komponentów na zamienniki posiadające odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3, dopuszczone do stosowania na podstawie właściwej dokumentacji technicznej;* wykonawca zapewni olej wg specyfikacji SAE J-1966 (MIL-L-6082) bez dodatków dyspergujących do pierwszego napełnienia oraz do pierwszej wymiany po 25 FH (w sumie 30 dm3);* wykonawca wraz z silnikiem dostarczy następujące części podlegające wymianie przy naprawie głównej silnika (dopuszczamy dostawę zamienników posiadających odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3):a) cięgno przepustnicy (Control Assy-Throttle 172S P/N 6403),b) cięgno regulacji składu mieszanki (Control Assy-Fuel Mixture 172S p/n 6404),c) pompa podciśnienia (Vacuum pump p/n 215CC)d) komplet amortyzatorów mocowania silnika wraz ze sworzniami i nakrętkami:• Bolt p/n AN7-45A - szt. 2,• Bolt p/n AN7-44A - szt. 2,• Washer p/n NAS1149F0763P - szt. 4,• Nut p/n MS21045L7 - szt. 4,• Mount p/n J7763 -33 - szt. 4,• Mount p/n J9612-8 - szt. 4,• Washer p/n J2218-61 - szt. 4,• Damper p/n J12334-1 - szt. 2,• Spacer p/n Y-16440-2-148 - szt. 2,e) pasek alternatora (Belt-alternator p/n 378K4).Wszystkie części i materiały użyte podczas remontu oraz dostarczone Zamawiającemu muszą być dopuszczone do eksploatacji na sprzęcie lotniczym na terenie Unii Europejskiej zgodnie z właściwymi przepisami EASA.Koszty transportu przedmiotu umowy na terenie Polski do 250 km od lotniska Depułtycze Królewskie (EPCD) pokrywa Zamawiający.W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany części dodatkowych, niewykazanych przez producenta jako standard podczas naprawy głównej, zweryfikowanych negatywnie lub nakazanych Biuletynami Serwisowymi już w trakcie obsługi, Wykonawca powiadomi Zamawiającego w celu sporządzenia Aneksu do Umowy.Termin dostarczenia silnika do 30.06.2024 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50211310-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach