Przetargi.pl
Usługa naprawy podnośnika

Jednostka Wojskowa 1106 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5423856 , fax. 089 5422815, 5423022
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1106
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5423856, fax. 089 5422815, 5423022
    REGON: 51086188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1106.netax.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa naprawy podnośnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy podnośnika widłowego spalinowego do przemieszczania kontenerów LUNA TH 20-1200, rok produkcji 2005, numer podwozia 3430411, zwanego dalej sprzętem w zakresie naprawy blacharsko-lakierniczej kabiny przywracające jej pierwotną geometrię wynikającym z protokółu stanu technicznego stanowiącego załącznik do SIWZ, zgodnie z opracowaną przez wykonawcę dokumentacją uzgodnioną z właściwym terytorialnie Wojskowym Dozorem Technicznym zwanym dalej WDT. Oględzin sprzętu planowanego do naprawy można dokonać w JW 4580 Czarne k. Szczecinka, ul. Pomorska 2, po telefonicznym uzgodnieniu terminu: warsztat p. Dorał tel. (059) 832 05 08 lub oficer dyżurny (059) 832 05 55; 2.Wszystkie części i akcesoria do sprzętu zwane dalej wyrobami użyte do wykonania naprawy mają być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu. Nie dopuszcza się możliwości użycia części regenerowanych. 3.Wyroby użyte do wykonania usługi, które mogą stwarzać zagrożenie podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną norma oraz podlegają obowiązkowemu oznakowaniu znakiem CE (Dz.U. 2002r. nr 166, poz. 1360). 4.Naprawiane podzespoły (urządzenia) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wszystkie parametry techniczne danego podzespołu określone przez producenta oryginalnych podzespołów zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa i wpływu podzespołu na awaryjność całego zespołu lub układu, w którym pracują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w punkcie 1.1-1.3. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda: 2.1 decyzji wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego do naprawy wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podniesienia lub ich elementów określającej szczegółowy zakres posiadanych uprawnień ( wraz z załącznikiem do decyzji określającym warunki i szczegółowy zakres uprawnienia) - podstawa prawna art. 9 ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. nr. 122, poz. 1321 ze zm.), 2.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa w ust. 2 składa w formach przewidzianych zapisami § 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.1.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości; 4.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli zamawiający wyrazi zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. 5.Pełnomocnictwo do podpisywania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.2 oraz jej podpisem. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu sporządzone przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku do SIWZ. 7.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ustępie 2 składają oddzielnie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 winno upoważniać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 w zakresie art. 22 ust. 1 - 3 Pzp składane jest wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 Pzp składa każdy wykonawca oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną