Przetargi.pl
Usługa naprawy obsługi i przeglądy okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, osobowo-terenowych, mikrobusów, autobusów i pojazdów specjalnych, objętych i nieobjętych gwarancją producenta realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2017-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 146268471
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa naprawy obsługi i przeglądy okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, osobowo-terenowych, mikrobusów, autobusów i pojazdów specjalnych, objętych i nieobjętych gwarancją producenta realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 6021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie obsług, napraw i przeglądów okresowych pojazdów marki: Scania, Mercedes, Autosan, Man, Iveco, Jelcz, Fiat, Ford, Hyundai, Opel, Skoda, Volkswagen, Kia w podziale na poniższe części zamówienia: część I - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy autobusów marki Scania; część II - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Mercedes; część III - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy autobusów marki Autosan/Solbus; część IV - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki MAN; część V - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Iveco; część VI - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Jelcz; część VII - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Fiat; część VIII - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Ford; część IX - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Hyundai; część X - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Opel. część XI - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Skoda. część XII - Przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki Volkswagen. część XIII - Naprawy pojazdów marki Kia. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 501120000-3 Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 2.Szczegółowy wykaz pojazdów przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.Poprzez: NAPRAWĘ – należy rozumieć przywrócenie sprawności techniczno - eksploatacyjnej uszkodzonych elementów lub w przypadku braku takiej możliwości wymiana uszkodzonych elementów na nowe przewidziane przez producenta pojazdu, dostosowane do konfiguracji sprzętowej naprawianego pojazdu. PRZEGLĄD OKRESOWY – należy rozumieć wykonanie szeregu czynności serwisowo -obsługowych oraz wymiana części i materiałów eksploatacyjnych przewidzianych przez producenta pojazdu do okresowej wymiany w celu zachowania pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej pojazdu przy zachowaniu warunków gwarancji. OBSŁUGĘ (TECHNICZNĄ) – należy rozumieć wykonanie przedsięwzięć planistyczno -organizacyjnych i technicznych z użyciem sił i środków w celu przywrócenia wartości użytkowych oraz utrzymania sprzętu w sprawności i stałej gotowości do natychmiastowego użycia. 4. Ilość pojazdów przewidzianych do obsługi, przeglądu lub naprawy w okresie trwania Umowy może ulec zmianie i wynikać będzie z bieżących potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO oraz przepisów normujących działalność ZAMAWIAJĄCEGO. W związku z tym przedstawiona ilość pojazdów nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez WYKONAWCĘ jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu przedmiotu zamówienia i zawartej Umowy. 5. Ilość rbh planowana na naprawy i obsługi wynosi: część I - autobusów marki Scania – 380 rbh, część II - pojazdów marki Mercedes – 109 rbh, część III - marki Autosan/Solbus – 1 742 rbh, część IV - pojazdów marki MAN – 91 rbh, część V - pojazdów marki Iveco – 481 rbh, część VI - pojazdów marki Jelcz – 267 rbh, część VII - pojazdów marki Fiat - 759 rbh, część VIII - pojazdów marki Ford - 175 rbh, część IX - pojazdów marki Hyundai - 108 rbh, część X - pojazdów marki Opel - 182 rbh, część XI - pojazdów marki Skoda - 198 rbh, część XII - pojazdów marki Volkswagen - 251 rbh, część XIII - pojazdów marki Kia - 13 rbh. 6.Wymagany czas wykonania naprawy przez WYKONAWCĘ będzie wynosił: do 14 dni kalendarzowych (bez względu na markę). Zgłoszenia pojazdu do naprawy wraz z wstępnym opisem zakresu naprawy, będą realizowane: 1) faksem, 2) e-mail, 3)w przypadkach szczególnych dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne. 7.Każde przedłużenie okresu naprawy (bez „kar umownych”), może nastąpić tylko na uzasadniony wniosek WYKONAWCY, zaakceptowany przez ZAMAWIAJĄCEGO (wniosek będzie rozpatrzony i zostanie udzielona odpowiedź w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wniosku do ZAMAWIAJĄCEGO). 8. Przeglądy oraz naprawy pojazdów wykonane zostaną przez WYKONAWCĘ, który posiada autoryzację producenta danej marki oraz zgodnie z warunkami technicznymi przez niego przewidzianymi. 9. Zużyte części i materiały, wymontowane w czasie przeglądów i napraw z pojazdów zostaną zutylizowane przez WYKONAWCĘ, z wyłączeniem części, które mogą być regenerowane i w drodze doraźnych ustaleń zostaną przekazane ZAMAWIAJĄCEMU. 10.Zgłoszenia wad będą wysyłane przez ZAMAWIAJĄCEGO e-mail lub na numer faksu. 11.W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu i powstania konieczności reklamacji usługi, WYKONAWCA na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez ZAMAWIAJĄCEGO z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym. 12. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wadliwie wykonanej usługi WYKONAWCA zobowiązany jest do usunięcia wad w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji przez ZAMAWIAJĄCEGO, w tym do: poprawienia wykonanej usługi w celu usunięcia wad, usunięcia wad w miejscu, w którym zostały one ujawnione, ponosząc koszty związane z usunięciem wad. Przedłużenia terminu gwarancji o czas, w którym dokonywana była naprawa lub poprawianie wadliwie wykonanej usługi. Dokonania stosownych adnotacji w karcie gwarancyjnej dotyczących zakresu wykonanych napraw oraz przedłużenia terminu gwarancji albo wystawienia nowej karty gwarancyjnej na wymienione usługi i wymienione części, z terminem gwarancji liczonym na nowo od daty ich dostarczenia. 13. W razie odmowy uznania reklamacji WYKONAWCA na piśmie powiadomi ZAMAWIAJĄCEGO i uzasadni swoje stanowisko dotyczące przyczyn odmowy uznania reklamacji. 14. ZAMAWIAJĄCY może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi, określone w przepisach Kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 15. Podpisany przez ZAMAWIAJĄCEGO (lub osobę upoważnioną przez ZAMAWIAJĄCEGO) dokument odbioru po naprawie, jest potwierdzeniem wykonanej naprawy pojazdu i stanowi integralną część wystawionej faktury. 16. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto WYKONAWCY w ciągu 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT z wyszczególnieniem: 1) wykonanych operacji technologicznych; 2)roboczogodzin; 3)użytych części zamiennych; 4)użytych materiałów; 5)udzielonych rabatów na części i materiały. 16.Wynagrodzenie za usługę jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin, użytych części zamiennych i materiałów oraz udzielony rabat. W cenę należy wliczyć koszt diagnozowania usterki. 17.Koszt jednej roboczogodziny stosowanej w rozliczeniu napraw jest niezmienny przez okres realizacji umowy. Przez stawkę jednej roboczogodziny pracy przy naprawie pojazdu należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej, bez względu na ilość obsługiwanych pracowników. 18.W celu dokonania kontroli, WYKONAWCA zobowiązuje się do umożliwienia ZAMAWIAJĄCEMU dostępu do miejsca zleconej naprawy na każdym etapie wykonywanych prac objętych umową, także jego oględzin przed przystąpieniem do realizacji umowy. 19.Na zastosowane części i materiały ZAMAWIAJĄCY wymaga min. 12 miesięcznej gwarancji. 20. Pojazdy wymienione w częściach I-XIII zamówienia ZAMAWIAJĄCY dostarczać będzie pod wskazany adres WYKONAWCY, który mieści się na terenie m. Warszawa lub w odległości do 30 km, licząc od granic administracyjnych m. Warszawa. 21.Zgłaszanie pojazdów do naprawy/obsługi/przeglądu będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel. 22. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w ust. 1. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 23.ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności (osoby wykonujące nadzór nad realizacją zamówienia) w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 24.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50120000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną